Likadana kedjehus till alla indy?

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Tjena, jag håller på fixa upp skotern en gång för alla innan försäljning. Jag har nästan allt i hela skotern men märkte nyligen en dålig sak, kedjehuset måste bytas ut. Så jag kollade på blocket och hittade ett par beggade kedjehus till Polaris så min fråga är; Är det likadana kedjehus till alla indy (88-9?), jag har en indy 650 och hittade exempel ett kedjehus som satt på en indy 500 och en XCR?

/Goddagens
 

931Melander

Välkänd medlem
29 okt 2006
383
0
16
Piteå
Tjena, jag håller på fixa upp skotern en gång för alla innan försäljning. Jag har nästan allt i hela skotern men märkte nyligen en dålig sak, kedjehuset måste bytas ut. Så jag kollade på blocket och hittade ett par beggade kedjehus till Polaris så min fråga är; Är det likadana kedjehus till alla indy (88-9?), jag har en indy 650 och hittade exempel ett kedjehus som satt på en indy 500 och en XCR?

/Goddagens

Kedja o drev skiljer från -92 tror jag det var, sedan TROR jag inte att huset skiljer.
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Jag har ny kedja och drev plus den befintliga sträckaren, så isf borde det funka om jag tar dem grejjorna å flyttar bara över dem om det är samma hus. Ska hålla lite mer utkik :D