Leveransdatum SR Viper

Phyxius

Välkänd medlem
2 jan 2007
380
1
16
Västerbotten
Någon som har hört något? Det enda jag har hört från ÅF var när beställde i mars att dom skulle levereras i januari 2014.
 

UmeRogga

Välkänd medlem
28 mar 2008
260
0
16
Umeå/Boliden
Pratade med min handlare nu på morgonen och enligt han kommer Vipern i december, lite bättre än januari som var det man fick höra när man beställde..
 

Phyxius

Välkänd medlem
2 jan 2007
380
1
16
Västerbotten
Vilken handlare var det du pratade med? Kanske dags att slå en signal till min handlare och höra om han fått något besked.
 

UmeRogga

Välkänd medlem
28 mar 2008
260
0
16
Umeå/Boliden
Burlin motor i Skelleftå.. Dom kunde dock inte säga om det är i början eller slutet av december, då det tydligen är lite luddigt från Yamaha ang leveranserna..
 

phazerelit

Välkänd medlem
29 apr 2008
588
6
18
Norrbotten
Burlin motor i Skelleftå.. Dom kunde dock inte säga om det är i början eller slutet av december, då det tydligen är lite luddigt från Yamaha ang leveranserna..

YC Luleå HOPPAS kunna leverera innan nyår, före jul tror dom inte maskinerna hinner komma. Men men, hoppas kan man ju.
 

mas

Välkänd medlem
17 dec 2011
1.151
146
63
Säfsen
Arctic Cats hämd på Yamaha för att Yamaha tillverkar en bättre skoter i samma fabrik: De får ta det sekunda virket till sina transportlådor för det är Cat-personalen som sorterar ut virket.....
 

bunken

Välkänd medlem
27 jan 2011
1.129
1
38
Moliden Ö-vik
Arctic Cats hämd på Yamaha för att Yamaha tillverkar en bättre skoter i samma fabrik: De får ta det sekunda virket till sina transportlådor för det är Cat-personalen som sorterar ut virket.....
Ja det är förmodligen så! ;-) Tråkigt för er/dom som beställt skotern i våras å inte få den innan nyår. Fick min 14s Cat för en vecka sedan å den hade jag bokat veckan innan.
 

Phyxius

Välkänd medlem
2 jan 2007
380
1
16
Västerbotten
Å faan... vilken återförsäljare? Snackade med min senast förra veckan men han hade inte hört något. Dags att kolla igen.