Leverans REV XP?

Gilmour

Välkänd medlem
1 jan 2000
122
0
6
Tjena
Är det någon här som har koll på när Ski-Doo handlarna börjar få in 08:eek:rna?
Läste på dootalk.com att dom var försenade till vecka 47-48, är det någon som vet att det stämmer...?
 

Simon_

Välkänd medlem
2 okt 2006
126
0
6
Kalix
Sv: REV XP

äsch då.. men det ska bli kul att få hem en :)! är det någon som har sett/läst om några tillbehör till rev xp? Jag har själv läst att D&D ska göra ett big bore kit till TNT hehe ;)
 

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
33
min kusin får hem sin i mitten på december ungefär, nån gång där.
 

Gilmour

Välkänd medlem
1 jan 2000
122
0
6
Enligt Kalix Maskiner i Luleå så väntas T.N.T och Renegade levereras kring vecka 49-50.
 

14851

Ny medlem
22 okt 2007
2
0
1
Piteå
I Piteå har korta MXZ:erna (800) börjat dyka upp :) . Så ett par kommer att finnas för visning på Snöskoterns dag. Andra modeller dröjer ett tag till.

Mvh Richard
 

jkarlss7

Välkänd medlem
1 jan 2000
179
0
16
Luleå
Kollade med Kalix Maskiner i veckan och min REV XP Renegade 800 skulle komma runt jul!! :eek:
BRP hade visst tagit tillbaka alla för problemen med tankarna (spricker). Allt enligt dootalk.com
 

PontusSandberg

Välkänd medlem
27 feb 2007
1.292
1
16
Kalix
Kollade med Kalix Maskiner i veckan och min REV XP Renegade 800 skulle komma runt jul!! :eek:
BRP hade visst tagit tillbaka alla för problemen med tankarna (spricker). Allt enligt dootalk.com
Det är ju inget fel på Renegade 800an, det är ju på Mxz 800r man måste byta vissa tankar..

Har för mej att om man har 013 som 3 sista siffrorna i art nr på tanken behöver man inte skicka tillbaka den.
 

davvap

Aktiv medlem
23 feb 2006
84
0
6
ö-vik
Ta me kameran då ! ;)
nu har jag just kommit hem efter 6mils provkörning av rev xp 800r... jag kan bara säga.. FAN va bra!!!! kom senast från en x-rs 800 o hade möjlighet att jämföra med en x-rs 600 idag... o jag måste ändå säga att x-rs:en är en mycket fin o destinkt maskin.. men xp:n är ändå sååååå mycket bättre, motorn han jag inte känna så mycket, eller rättare sagt så kändes det att de fattas en del tills att den "släpper" vid ca 50-60 mil... men fjädringen o styrningen är jag mest imponerad av.. o de ju klart.. körställningen... helt suverän. nu ska man inte dra för stora växlar på 6 mils körning men vid mina 95 kg utan utrustning så är de enda jag hittils gjort är att spännt torsionsfjädrarna från läge 1 till 3, stötdämparna fungerade klockrent i orginal set up... men säsångens första repa brukar väl inte vara den hårdaste heller, men leden var riktigt gropig o ful.men efter ca 50mil så vet man mera, jag är allafall grymt imponerad... o ni som väntar på eran egen xp kan jag bara säga.... lugn.. ni kommer att bli supernöjd.