Lederna i Funäs

ajsman

Välkänd medlem
26 mar 2009
994
0
16
Gävleborg
Varit en vecka uppe i funäs, löst ledbevis för tre dagar. Och vad får man? Slängde ut 400:- på leder som inte blev sladdade/pistade en enda gång på hela veckan. Dessutom så var hälften av lederna avstängda. Varför ingen information om detta? Bedrövligt.. Nästa år åker jag utan ledbevis..

Syst3m

Välkänd medlem
14 feb 2009
1.064
0
16
Skaraborg/Värmland
Kolla alltid upp vad du får för pengarna innan... Själv betalar jag aldrig om inte lederna ser bra ut. Dvs aldrig. :p Varför betala för inget?

ajsman

Välkänd medlem
26 mar 2009
994
0
16
Gävleborg
Grejen var att vi kollade upp lederna på nätet innan vi köpte. Samma dag. Och det var en led som var avstängd pga att snöbron hade rasat. Inte sa hon nånting på macken heller, där vi löste ledbeviset..

B

Biosteel

Varit en vecka uppe i funäs, löst ledbevis för tre dagar. Och vad får man? Slängde ut 400:- på leder som inte blev sladdade/pistade en enda gång på hela veckan. Dessutom så var hälften av lederna avstängda. Varför ingen information om detta? Bedrövligt.. Nästa år åker jag utan ledbevis..
fruktansvärt lejjsamt.. oxå undrar folk varför man inte betalar ledavgifter :hmmmm:

Andre_023

Välkänd medlem
7 maj 2008
471
3
18
Falun
jag var själv uppe i funäs och bruksvallarna och åkte över påsk och lederna var skit dåliga, men dum som man är så löste man ju för några dagar men det blev att åka utan sista dagarna. Men något lär dom göra åt lederna för det är ju inte billigt med ledkort!

lonmag

Välkänd medlem
12 jan 2008
188
0
6
Stockholm/Ockelbo/Vännäs
Åkt en hel del i Funäs och hör man reklamen så låter det ju som "alla" leder pistas varje dag fast den oftast "bara" är en delsträcka. Ibland lång /ibland kort. Jag betalar gärna för kort men då skall det vara bra också.