Leder runt Kräckelbäcken/Bösjön/Grönklitt?

_hjorten_

Välkänd medlem
29 okt 2007
162
0
6
Borlänge
Jag undar hur lederna är runt Kräckelbäcken/Bösjön/Grönklitt? Vi ska åka lite på fredag och undar vart det är bästa lederna? Snö finns väl på alla 3 ställerna antar jag men vill inte ha jätte sönder körda leder hellst samt smidiga ställen att parkera på nära led..vart ska jag åka ;)??

/Martin
 

blairmorgan

Aktiv medlem
11 jan 2008
86
0
6
Dalarna
jag va dit i lördas och åkte, mycket snö, och sönder körda leder det lilla vi åkte på led..
kan lägga upp lite bilder om någon förklarar hur man gör ;)
 

_hjorten_

Välkänd medlem
29 okt 2007
162
0
6
Borlänge
Vart var det du åkte någonstans?? Lägg jätte gärna upp bilder..sätt upp ett nytt inlägg och fråga hur man gör!!

/Martin
 

Klangebo

Välkänd medlem
26 okt 2007
248
0
16
Mora
Jag vet då att lederna i bösjön är sönderkörda. men utanför finns det BRA med snö! Helt underbart! :)
 

GeK

Välkänd medlem
1 jan 2000
593
3
18
Stockholm, kör i norra dalarna
Körde i helgen (27/1) och smärtgränsen går norr om Grönklitt, Orsa och söder är det inte mycket att åka på. Körde Untorp öster ut mot Noppi och Rosentorp, rejält med snö, uppåt 80-90 på vissa ställen. Numera "Nordic Areas" leder ser ut som dom lederna alltid gjort, opistade och ganska sönderkörda. Ska ni käka i Noppi har dom öppet helger till 15:30.
 

_hjorten_

Välkänd medlem
29 okt 2007
162
0
6
Borlänge
Någon som var i Kräckelbäcken under veckan eller hört något om lederna..antar att det är sönderkört där med! Lederna från älvdalen är väl ett alternativ också kanske ...???

/Martin