Lössnötest - videon

Va menar de med test filmen.. phazern kördefast o de andra gled runt .. är phazern dålig i lössnö??? ja hade tanken att beställa en phazer mauntain edition .. men nu tvekar jag..
Funkar den inte i lössnö eller va.. ja tycker filmen var lite orättvis! Är det nått som är roligt så har ja missat det..
 
lössnötesten - filmen

Va menar de med test filmen.. phazern körde fast o de andra gled runt .. är phazern dålig i lössnö??? ja hade tanken att beställa en phazer mauntain edition .. men nu tvekar jag..
Funkar den inte eller va.. ja tycker filmen är lite orättvis!
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Sv: lössnötesten

Va menar de med test filmen.. phazern kördefast o de andra gled runt .. är phazern dålig i lössnö??? ja hade tanken att beställa en phazer mauntain edition .. men nu tvekar jag..
Funkar den inte i lössnö eller va.. ja tycker filmen var lite orättvis! Är det nått som är roligt så har ja missat det..
Som du såg så hade han tippat med skotern och mattan kanske hade spunnit ner sig så jag tror inte nån annan skoter hade gjort det bättre....
 

DanielPiteå

Välkänd medlem
5 jan 2006
246
0
16
Piteå
Sv: lössnötesten - filmen

Nej då logga in och se hela filmen så får du se puder surfning met Phazer´n, sedan kan man väl tycka att den var lite orättvis klippt. Verkar dock vara lite lite motor i den men det är ju i och för sig völdigt individuellt.

MVH
Daniel
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Sv: lössnötesten

man kan ju undra men jag tror absolut inte att den är sämre än någon annan av dom där.. Jag tror att skidoon är sämst.
 

GLS

Välkänd medlem
13 dec 2005
572
0
16
Sv: lössnötesten

Förmodligen är den sämre än RMK 700 och M8 p.g.a mindre effekt och matta. Om den är sämre än ski-doon går ju att diskutera, pz mtn har fördel av mer effekt och högre kammar, men ski-doon är lättare och har större bäryta.
 

Trucker77

Medlem
2 feb 2007
40
0
1
Svensbyn
Har en phazer mountain lite.Bra i snön tycker jag i allafall.Nån värsting klättrare är den inte.För lite matta&motor.Grymt kul&smidig i allafall.Har bytt dämpare&efter lite inskolning så imponerar den mer&mer.Går riktigt bra på leden med!(Jag jämför med min förra mxz rev800)