Långtestbloggen 2010 - Häng med!!

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
det blev ju riktigt snyggt Jimmy!

själv har just lagt upp min sjätte blogg, tar gärna feedback om det blir för ointressant att skriva för ofta men det har ju hänt en del iom.sjösättningen...

E

ejwbegysv

En hel drös bloggar uppdaterade de senaste dagarna, verkar vara sericedags för dom flesta... Min verkar ha mest behov av nya delar, bukplast, a-armar, lyftbåge och avgaspipan.

Have fun!!

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Hur kommer det sej att det står uppdaterad: 2010-**-** men när man kikar på dom så står nåt helt annat datum?

E

ejwbegysv

Om du tänker på wärdells så är det att han har skrivit det datumet som rubrik på sitt blogginlägg.

Det datumet som blogginlägget publiceras/editeras är det som syns på startsidan...

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Aha, så det räcker att de justerar lite i texten bara så blir den "uppdaterad"? Då är jag med, när kommer det mer om Jerrys och Mickes XC, Johans RMK?

j.fredriksson

Aktiv medlem
18 nov 2009
60
0
6
gäddedde
Det kommer en uppdatering på min snopro mycket snart. Har gjort lite ändringar o justeringar på maskinen som ska provas ut lite till så de e på gång.

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Ni som har intresse för att se vad jag hittar på för bus med min maskin, kolla in den uppdaterade bloggen :becky:

Mvh/Malin

E

ejwbegysv

En kort film bjuder jag på här till alla (obs 100mb stor) :

Inte så seriöst filmat/klippt dock...

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Det var som stilla på långtest bloggarna, bra tempo i början av säsongen. Iofs. kanske alla har fullt med att åka nu innan den otrevliga våren besöker landet.

E

ejwbegysv

Nu är min uppdaterad, har varit på lagning ett tag så då är det svårt att skriva något :)

Sen fungerar allt så jäkla bra så nu vet man inte vad man ska skriva.....

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
för min del är jag inne i en intensiv jobbperiod å har knappt hunnit sladda ens... det kassa vädret har också gjort att man knappt kört nåt.
kanske lägger upp lite om nå smådetaljer för att inte det ska bli helt stiltje