Kylare på skidoo freestyle

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Srv_540 skrev:
Till vilken nytta om ja få fråga?


//Jonas
Jag gissar på att han vill montera en vätskekyldmotor i ett RF-chassi.
Borde ju gå montera kylare bra ialla fall, fast sen beror det ju på var du ska dra kylslangarna eftersom det troligtvis inte finns någon plats under tanken. Ska man bara ha en kylare längst fram i tunneln så slipper man ju tänket med slangarna dock så blir den ju känsligare mot värme om det är lite snö, vet heller inte hur mycket plats det finns längst fram.
 

orre_mx

Välkänd medlem
20 dec 2005
312
0
16
Järpen
gulingen skrev:
Jag gissar på att han vill montera en vätskekyldmotor i ett RF-chassi.
Borde ju gå montera kylare bra ialla fall, fast sen beror det ju på var du ska dra kylslangarna eftersom det troligtvis inte finns någon plats under tanken. Ska man bara ha en kylare längst fram i tunneln så slipper man ju tänket med slangarna dock så blir den ju känsligare mot värme om det är lite snö, vet heller inte hur mycket plats det finns längst fram.
tack en som hajjar i alla fall. okej jo då de borde inte va någe större problem eller? och sen jo ja kanske kulle gå en svenska kursr men det var ej problemet den här gången va de de att mina tagenter ej sitter där dom ska sv en spec anledning (en annan historia) .
men tack för svaret gulingen MVH//oskar
 
E

ejwbegysv

ingenting är omöjligt...

En liten kylare fram i bandtunneln + kanske en kylare i fram på skotern som nyare RMK har..