kriget

J

Johan larsson

Nu får ni väl ge er allihopa...
vem bryr sig om vem som ahr mest besök allvarligt!!
anklagar ingen för alla håll på lika mycke...
beter er som barnungar...

jaja=)

man får ju sig ett flin iallfall...
 

steffemelloydn1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
69
0
0
Piteå Sverige
Jag tycker också att det är lite larvigt att diskutera om vilken som är bäst, störst och så vidare... Dock så tycker jag att de riktiga lågvattenmärkena har satts av Snowrider/Otlas. Lägg ert krut på att göra fina artiklar istället för att ödsla energi på era konkurrenters uttalanden. Om ni vill försvara er för att kunna behålla sponsorer så håll försvarstalet till dem de berör och inte till oss läsare.

Själv läser jag på båda siterna men tycker att denna är betydligt bättre. Skoterleden har bättre artiklar både vad gäller innehållet och på sättet dom är skrivna. Tycker att Snowrider/Otlas har en vokabulär och gramatiska kunskaper som liknar en tio-årings. Jag säger inte att Skoterleden/Snowmobile är perfekt men den är betydligt enklare att läsa.

Coca-Cola har för övrigt en fräck inställning till konkurrenter (främst Pepsi). Coca-cola har aldrig startat eller ens kommenterat en 'provsmakningstävling' som andra Cola-tillverkare har haft. Coca-Cola anser sig själva vara bäst och nöjer sig med det.

För övrigt så dricker jag inte annan cola än Coca-Cola!

Keep up the good work!

.___
/ __\
\__ \
/___/teffe´Me´Lloyd´n
-------------------------
Ski-Doo Grand Touring
 
V

vertical

Tycker vi ska sluta tjafsa om vilken paper som är bättre,faktum är att bägge tidningarna med jämna mellanrum är ute & seglar.Oftast ter sig detta i okunniga kommentarer om tekniska specs.Lite bättre kunnighet vore väl att föredra framför ett vokabulärt krig.