kort Edge

FreddeL

Välkänd medlem
1 jan 2000
386
0
16
Kan man få en kort Edge X 800 -02 smallare mellan skidorna så det blir som en RMK så det är lättare att burka och leka i snön?
 
?

..

Smallare?;P
En kort edge...?!??! Hittar du en lång så är du duktig..;P (om man nu inte mekat själv)
 

Magnus1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
71
0
0
Vissa här verkar ha iq noll, och inte ha bättre saker att rå sig på än att tracka ner andra. Men det är väl små pojkar som bor hemma hos mamma.

Tror det finns att köpa de flesta stag för att få smalare framvagn. Finns till Artic Cat iaf.
 

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
Mobbning.. njaa..?! En gliring måste väl alla kunna tåla.. eller?
Magnus, du är välkommen att jämföra dina betyg mot mina! Så får vi se vem som har noll i IQ! Jag gick ut gymnasiet med 19.82 i snitt!
Antar att du gick i skolan när 5.0 systemet gällde! Om man då gör om 19.82 till 5.0 systemet(enkel matematik, du delar 19.82 genom 4), skulle det innebära att jag skulle ha 4.955 i slutbetyg! Men du hade nog säkert högre? Eller?
 
M

mästaren

jag tycker man ska dela med 5,... = 3,964..

mogna grabben, du snackar i tattarmössa
 

Magnus1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
71
0
0
Haha, sånt här är såå roligt att läsa. Börja jämföra betyg? :) Till Johan. Jag pluggar 2a året till läkare, och om jag inte minns helt fel så är det 20,0 i hela landet för att ta sig in där. Nåja men du kanske blir potatis skalare eller nåt, lycka till! Sen så har IQ inget med betyg att göra heller, anser jag.
 

Mattman

Välkänd medlem
1 jan 2000
352
0
16
Råneå Sverige
[Uppdaterat: Senast editerat den 13-Mar-03 kl 05:51 PM (CET)]Den som har normal iq kan nog få enorma gymnasiebetyg bara han vill... sen handlar det väl m hur mycket av sitt liv man vill prioritera bort..
 

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
Plugghäst? Njaa.. !! Underbarn..? Ja!
Jag pluggar inget, men jag kan det ändå! Ska jag skriva dåligt, bara för att att inte bli kallad plugghäst?;) Näädu Juhan, skaffa dig ett liv din nolla!
Vad var det du skulle bli? Latrintömmare? Just ja så var det....
 

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
Jasså.. dela med 5! Du verkar ju vara ett riktigt stjärnskott! 20 delat på 5 är väl 4?! Då borde det nog rimligen vara 4 man ska dela 19.82 med.. ;P
 

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
Mattman! Jepp, du har så rätt så! Men grejen är att jag inte pluggar nått!
 

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
Nää, visst betyg behöver inte ha något med IQ att göra! Men har dock gjort ett iq test hos mensa på en läkares förfrågan! Hade 138 i iq! Om jag inte minns fel som är gränsen till geni 140! Så du behöver nog inte oroa dig om att jag ska bli potatisskalare... men tack för att du visar omtanke!