Klim adrenaline gtx boa

Lindkvist

Medlem
16 okt 2010
42
1
1
Jag köpte vanliga klim adrenalize med snörning i år, och provade dom häromdan med många timmars skoteråka, har aldrig haft så sköna skoter skor, det var runt -4 -5 och hade vanliga strumpor bara. Frös ingenting och då brukar jag frysa om fötterna. Inga obekvämheter alls i dojjorna. Super nöjd! Boa eller inte det är väl smaksak. Jag valde väl snörning för dom var billigare och ser inget problem med att lägga 30sek på att knyta skor.

RML

Medlem
24 aug 2015
19
0
1
Umeå
Jag köpte ett par med BOA ifjol. Lyckades pajja en av spännanordningarna som sitter på sidan av skon. Måste ha hänt vid någon fastkörning. Undre plasten försvann och knappen går inte att trycka in längre. Det är väl aldrig kul när det händer, än mindre när det var första dagen jag hade de på mig. Reklamation gick inte då de hävdade "övervåld". I år är det hederliga snören som gäller. :)

weldion

Välkänd medlem
19 jan 2011
614
5
16
Tulleråsen
Kört med mina Klim Adrenaline med Boa i några veckor nu. Kanonnöjd. Stämmer i storlek med vad jag brukar köpa i skostorlek. Kört med dem i mellan 0 grader och -30 grader Celcius och alltid varit varm om fötterna. Känns smidiga när man är på skotern samtidigt som de är stabila. Känns väl lite stela när man går i dem.