A acm8 Medlem 25 apr 2008 26 0 1 los angeles ca 22 nov 2008 #1 Ar det nagon som kan tala om hur skoterakandet ar i Kittelfjall och omkring. Tack.
ENordstrom Välkänd medlem 20 nov 2006 1.126 0 36 Skellefteå 22 nov 2008 #2 Jag tycker det är riktigt bra! Har stuga där uppe så den mesta av min körning är där. Gott om fina leder och fjällsluttningar att busa på
Jag tycker det är riktigt bra! Har stuga där uppe så den mesta av min körning är där. Gott om fina leder och fjällsluttningar att busa på
A acm8 Medlem 25 apr 2008 26 0 1 los angeles ca 23 nov 2008 #3 Re: Sv: kittelfjall? skandic_rider skrev: Jag tycker det är riktigt bra! Har stuga där uppe så den mesta av min körning är där. Gott om fina leder och fjällsluttningar att busa på Click to expand... Tack sa mycket, ar ocksa from skelleftea . Tankt eventuellt kopa en tomt i Storgrova.
Re: Sv: kittelfjall? skandic_rider skrev: Jag tycker det är riktigt bra! Har stuga där uppe så den mesta av min körning är där. Gott om fina leder och fjällsluttningar att busa på Click to expand... Tack sa mycket, ar ocksa from skelleftea . Tankt eventuellt kopa en tomt i Storgrova.
4 426H 23 nov 2008 #4 Kittelfjäll är riktigt sweet, en av mina absoluta favoriter i svenska fjällen både för skoter och skidåkning.
Kittelfjäll är riktigt sweet, en av mina absoluta favoriter i svenska fjällen både för skoter och skidåkning.
W wolf_edition Välkänd medlem 18 feb 2007 440 5 16 41 UMEÅ 23 nov 2008 #5 Måste säga att klimpfjäll är bättre än kittelfjäll,går visserligen leder från kittelfjäll till klimpfjäll.. enda nackdelen med kittelfjäll är att det är ta mig f*n sjöar & vattendrag överallt =)
Måste säga att klimpfjäll är bättre än kittelfjäll,går visserligen leder från kittelfjäll till klimpfjäll.. enda nackdelen med kittelfjäll är att det är ta mig f*n sjöar & vattendrag överallt =)