Khaos RMK Matryx Slash

neden

Välkänd medlem
1 sept 2015
153
32
28
Timrå
Inte mer än att "det är en ny modell, dom brukar komma sent"

Jag har siktat in mig på årsskiftet och återställer inte gamla maskin innan nya kommer.. 😅
 

Mickdoo

Aktiv medlem
27 nov 2012
81
2
8
Läser en del oroväckande information. Framförallt på Amerikanska forum.
Dels angående övergripande problem med leveranser av elektriska komponenter men nu senast om ett säljstopp på MY22 Axys med Patriot 850 motorn.
Vad tror ni om leveransdatum på Snowcheckade Matryx? Kan man räkna med att få dem innan nyårsafton eller vad tror ni?
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.074
877
113
Stora Blåsjön
Jag tror det kommer komma ett fåtal maskiner i tid sen kommer dom lite eftersom. Tror samtliga fabrikat kommer levereras onormalt sent i år, förutom yamma och ac för dom har så många osålda maskiner från ifjol att byta dekaler på så det ordnar sig :)
Patriot Boost tror jag tyvärr kommer att komma mycket sent...typ i slutet av januari, hoppas jag har fel dock.
 
Reactions: mas

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.452
369
83
Malå/Adak
Läser en del oroväckande information. Framförallt på Amerikanska forum.
Dels angående övergripande problem med leveranser av elektriska komponenter men nu senast om ett säljstopp på MY22 Axys med Patriot 850 motorn.
Vad tror ni om leveransdatum på Snowcheckade Matryx? Kan man räkna med att få dem innan nyårsafton eller vad tror ni?
Gäller inte bara Axys utan alla 850 vad jag förstår, varför just dom nämndes i meddelandet var att det är dom som redan gått ut till ÅF som icke förbokade butiksmaskiner. Axys är inte byggda, eller i varje fall skickade än, så därför stod det inget om dom i utskicket.
 

Mickdoo

Aktiv medlem
27 nov 2012
81
2
8
Någon som fått sekundäraxellagret utbytt på garanti?
Ser att mitt tryckt ut en del fett.