Köpa MESH i sverige!?

Reppa

Välkänd medlem
2 dec 2007
200
0
16
Mbgt
Nån som vet var man kan få tag i mesh i sverige, till ventilationsgaller och dylikt?
 

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
gå till nån tygbutik eller liknande och fråga efter något som inte släpper igenom vatten och snö..
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Ingen aning, Yamaha_nisse hade hittat nått liknande tyg när han hade frågat på nån tygaffär om jag inte minns helt fel
Jajamen!

Köpte finmaskigt tyg (även kallat MESH på engelska).. Var tillför att sy klänningar har jag för mig.

Kosta 10kr kvm. Funkar ypperligt, dock bör du har något galler eller liknande bakom. Pga de är väldigt tunt (Böjs o går nog sönder annars)
 

Reppa

Välkänd medlem
2 dec 2007
200
0
16
Mbgt
anledningen till att jag itne bill köpa finsmaskigt tyg är den att det gr sönder, vill ha riktigt nylonmesh.. verkar som att det bara går att beställa via usa. textilene verkar vara ypperligt för mina ändamål..
 

Motorbreath

Välkänd medlem
19 mar 2006
346
0
16
0923
anledningen till att jag itne bill köpa finsmaskigt tyg är den att det gr sönder, vill ha riktigt nylonmesh.. verkar som att det bara går att beställa via usa. textilene verkar vara ypperligt för mina ändamål..
Kolla på t.ex. en djuraffär om de har insektsnät som inte hundar och katter kan riva sönder.