justera växelväljare aktiv panther lång

Hellbeach

Aktiv medlem
7 feb 2013
55
0
6
Timrå
Nån som har bild eller kan förklara hur man justerar växelväljaren på aktiv panther lång ? När jag lägger i tvåan så får jag inte låspluggen att gå ner i hålet, skulle behöva att växelväljarnen gick lite längre fram
 
Last edited:

Masey69

Ny medlem
10 feb 2013
2
0
1
Norge
Hei.
Har ikke noe svar på dette,har en likedan scooter med elfeil,kan du ta bilder av motoren og leddningsnettet¨+ undersiden av tenningslåsen å sende meg?
 

dahook

Ny medlem
25 mar 2013
2
0
1
Hej!

Jag har precis köpt en likadan skoter där växelväljaren har samma problem. Hittade du någon lösning på det?
Jag har scannat in reservdelsmanualen inkl elscheman (årsmodell -84) om det kan vara till hjälp för någon.
 

7Racing

Medlem
22 aug 2015
27
1
3
Luleå
Hej!

Jag har precis köpt en likadan skoter där växelväljaren har samma problem. Hittade du någon lösning på det?
Jag har scannat in reservdelsmanualen inkl elscheman (årsmodell -84) om det kan vara till hjälp för någon.
Hejsan!
Jag har köpt en Panther lång -85 och är mycket intresserad av reservdelsmanualen inkl elscheman.
 

Tunnan_84

Ny medlem
2 okt 2019
1
0
1
40
Gävle
Hej!

Jag har precis köpt en likadan skoter där växelväljaren har samma problem. Hittade du någon lösning på det?
Jag har scannat in reservdelsmanualen inkl elscheman (årsmodell -84) om det kan vara till hjälp för någon.
Hej,
Jag håller på att renovera en Aktiv Panther lång och skulle verkligen uppskatta att ta del av manual och elschemat :)