Jobba i norge.

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Nån mer här som jobbar i norge? Själv är jag i Jessheim och jobbar på Sport 1 Lager i Klöfta.
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Yes, händer några gånger om året.
Pizzeria Orion i Fauske har den bästa pizzan jag någonsin varit med om. Så nu vet ni det.
 

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Jag har funderat på att ta ett 6 månaders i Norge bara för att få komma iväg och se något annat ett tag.
Dock har jag inget hantverksyrke i "bakfickan" så frågan är ju vad man ska göra?

K
 

Robbbo

Välkänd medlem
22 jan 2006
1.578
0
16
Luleå
Jag jobbar i Norge.. sen 06... Trivs som fisken i havet, jobbar ca 14dar sen ledig ca14dar.. och har ut mer i månaden än vad min farsa någånsin tjänat.....
Jobbar som Plåtslagare/Ventilationsmontör
 
B

Biosteel

ingen som har nån tjing inne hos nån som behöver översättare eller tolk ? isf kasta iväg ett pm =)
 
B

Biosteel

Hur skaffar man jobb där som då? Finns det mycket jobb som bilmek eller jobb som inte kräver utbildning?
jag har kikat en del på norska arbetsförmedlingen och det e riktigt snålt med jobb utan utbildning.:cool:
 

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Jag jobbar i Norge.. sen 06... Trivs som fisken i havet, jobbar ca 14dar sen ledig ca14dar.. och har ut mer i månaden än vad min farsa någånsin tjänat.....
Jobbar som Plåtslagare/Ventilationsmontör
Åfan nice :) Jobbar du i oslo då eller? själv har man ett vanligt 8-16 jobb. Fast blir ofta 08-20 :)

Hur skaffar man jobb där som då? Finns det mycket jobb som bilmek eller jobb som inte kräver utbildning?
Jag fick mitt jobb genom att jag for hit och besökte ställen personligen och sket i att skicka in nån ansökan, och det gick kanon! :) en vecka efter jag träffat dom så ringde dom och fråga om jag vela börja.
 

MrGreen

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.700
0
16
57
Hoting
Börjar 1/4 åt en norsk firma men kommer mest jobba i Sverige ändå :cool: fet lön fast på hemmaplan vad mer kan man begära.....(samma jobb som tidigare men dubbla lönen:D)