Jag är besviken!

Errrnst

Välkänd medlem
1 jan 2000
514
1
16
36
Luleå Sverige
Alltså man blir ju besviken när ni på skoterleden gör så att icke prenumeranter av tidningen Snowmobile inte kan läsa era artiklar på hemsidan! Enligt min åsikt blev sidan mycket sämre nu... Det var bara det jag ville säga. Skulle vara roligt att höra andras åsikter.
 

Olov Johansson

Välkänd medlem
31 dec 1999
158
0
6
40
Umeå
www.ninelives.se
Man behöver inte vara prenumerant av tidningen Snowmobile för att besöka skoterleden.net
Man får tillgång till alla "godsakerna" på skoterleden.net genom att betala den avgift som nu finns. Det kan kännas dumt att betala för något på internet men eftersom vi kämpar för att ge er bra läsning kostar det också. Genom denna betaltjänt kan vi ge er en bättre samt mer av allt som kommer nu vinter på leden.

Hoppas att du kommer se vilken förändring leden kommer att genomgå Errrnst och använda betaltjänsten. Jag är väldigt säker på att det kommer vara värt varenda krona.
 

lofdahl

Välkänd medlem
31 dec 1999
242
0
16
49
LULEÅ SWEDEN
www.mtnprod.se
Som Olov säger så kommer det, för den som vill betala för sig, att finnas ett större och smaskigare utbud av information att tillgå.
Detta innebär ju dock inte att allt kommer att vara dolt för den som inte vill betala.

Titta in på American Snowmobilers hemsida och se där hur mycket som är öppet för den som inte betalar.

Det som alltid kommer att vara öppet för den som inte vill betala är ju bla. forumet, annonstorget, bildtävlingen osv.

Det som kommer att bli exklusivt för betalande medlemmar är ju en del artiklar (kommer fortfarande vara artiklar som man inte behöver betala för), filmer med bättre upplösning, foton och en del annat godis som ni kommer att upptäcka i vinter.

Finns inga restriktioner i vårat forum om du inte är betalande medlem, snarare tvärtom, i forumet du nämner där MÅSTE man ju vara registrerad för att kunna skriva inlägg, vilket man INTE behöver vara här........( jo, för att posta i vissa kategorier iofs) Men fortfarande ett gratis forum!!!!!! :cool:

Kostnaden för betaltjänsten är ju inte heller så stor att man blit utan mat på bordet i flera veckor.....
Knappt en dag ens..... :)
 
L

Ludde2

haloj

MaxPower skrev:
håller med ovanstående talare tyvärr...
ex www.snowrider.net har betydligt mer anhängare i forumet samt inga restrektioner. plus att tidningen är minnst lika bra som eran :rolleyes:
Bevare oss för lunarstorm.....
119 kr för ett år är väl inget om det kommer bra artiklar och är dom minst som förut så är då jag nöjf iaf. jag har då anmält mej!
 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
Tänk på att skoterleden är en nättidning, och vilken skoter/bil/motortidning betalar du inte för? : )
 
E

Ej medlem/Inloggad

Skoterleden har haft en stor fördel jämfört med snowriders hemsida och det har varit just dom längre artiklarna. När dom försvinner så är jag rädd att mint intresse för nowrider minskar.

När jag först såg det hela reagerade jag lite över det hela men när jag fick se att ,am var tvungen att betala extra utöver premurationen så blev jag destomer osäker och sköt upp det hela. Tycker personligen att det skulle räcka med att premurera på tidningen för att få tillgång till nätdelen.

/johan
 
E

Ej medlem/Inloggad

olle

ajg håller med!å föresten så vored et bättre om amn betalde 10 kr via sms varje månad!ir nå sånt!å hur fan blir amn medlem igentligen!står ignenstans!
 

Häggroth

Välkänd medlem
1 aug 2004
188
0
6
41
Kiruna
www.system-1.se
ack den svenska snålheten..

Om ni läser så förstår man att sidan i sig inte kommer ändras särskilt mkt, utan det kommer bli en extra "tjänst" för dom som betalar. Mer nyheter än vad vanliga sidan visar, mer ingående artiklar, bättre filmer/bilder osv osv..

tycker det är helt rätt att man tar betalt för sitt arbete, inte fan kan man ge bort saker gratis.. jag jobbar iaf inte gratis.. gör ni det?

Jag betalar gärna en sketen avgift på 150-200kr för att få tillgång till ännu mer av det goda..
 
E

Ej medlem/Inloggad

119 kr vad är det, ingenting

119 kr är ingen kostnad för denna service. Det är bara att betala (med ett leende på läpparna). Det blir mindre än 50 öre per dag.