Har alltid tänkt på att den vibrerar rätt så mycket och ännu mera nu när kylarslangarna hållar på att nötas hål på och en är pajj.
När den står på tomgång så vibrerar den en del och när man kör så låter den som en skallerorm i hjälmen, det är starthandtaget som vibrerar i plasten runt om det sjukt snabbt ungefär lika högt som motorn låter med org pipan. Märkte även nu att skyddsplåten på slutburken har släppt lite i nitarna så även den vibrerar fint numera. Men det är inte så att man blir trött i fötterna utav fotstegen när man kör, mest det dära med starthandtaget.. måste ju vara kasst balanserat vevparti eller är det så på alla?
När den står på tomgång så vibrerar den en del och när man kör så låter den som en skallerorm i hjälmen, det är starthandtaget som vibrerar i plasten runt om det sjukt snabbt ungefär lika högt som motorn låter med org pipan. Märkte även nu att skyddsplåten på slutburken har släppt lite i nitarna så även den vibrerar fint numera. Men det är inte så att man blir trött i fötterna utav fotstegen när man kör, mest det dära med starthandtaget.. måste ju vara kasst balanserat vevparti eller är det så på alla?