IQ rr -08 Stulen i kalix 12-27-2011

antepolaris_

Aktiv medlem
27 dec 2008
80
0
6
kalix
Natten till idag mellan 22.00 och 23.00 blev en kompis iq rr stulen i Pålänge. svart pickup-liknade bil med kåpa och stort kåpsläp ev. hästransport.

Inte så mycket till kännetecken på skotern men helt ny 44:as matta styrhöjare och annat styre, slutburk, polerat chassi.

Hittelön på 10.000 till den som hittar den
 

factory_racing

Välkänd medlem
6 nov 2007
398
0
16
kalix-nyborg
jäkligt surt. läste i nsd om det. har själv vart med om det. hade en f7a 04a som jag blev av med för ca 3 år sen som jag bara hade trafikförsäkrad så man åkte på en redig smäll ekonomiskt.så ja vet hur de känns. Nu är alla skotrar man har/haft helförsäkrad för man vill inte hamna i samma sits igen. det är trist när man inte får ha sina egna saker ifred. ska hålla ögonen öppna efter iq.n dära
 

antepolaris_

Aktiv medlem
27 dec 2008
80
0
6
kalix
Ja idoter finns det gott om helt klart.
Det har framkommit några namn nu så det kan finnas hopp om att vi hittar den.

jäkligt surt. läste i nsd om det. har själv vart med om det. hade en f7a 04a som jag blev av med för ca 3 år sen som jag bara hade trafikförsäkrad så man åkte på en redig smäll ekonomiskt.så ja vet hur de känns. Nu är alla skotrar man har/haft helförsäkrad för man vill inte hamna i samma sits igen. det är trist när man inte får ha sina egna saker ifred. ska hålla ögonen öppna efter iq.n dära
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Var det skotern man läste om i julas som saknade stöldförsäkring och köpt av en 16åring för alla sina sparpengar?

Extra skönt att den kom tillrätta.
 

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
Härligt! tyckte jävligt synd om killen när jag läste det där, synd att han tappade en månads skoterkörning men han hade endå tur som fick tillbaka den.

Hoppas han lyckas hitta en billig stöldförsäkring på den