jodå..motorn går då som den ska.ska bestycka ner den något imorn..en eller två enheter blir nog optimalt..
sen måste ja lösa de med variatorn.den vill inte varva ut riktigt...varvar bara 7500varv.men ska testa med 440drevningen innan ja börjar med variatorerna då förra ägarn på variatorn har kört med pipor och 440 drevning...
har inte kört allt för långt.kanske 1-2mil totalt då de inte är så mkt snö.men ska ut på söndag en längre tur så får man se..
har inte vart med om nå värre problem....enda är de här med att den inte varvar ur riktigt.
jag har 440variatorn.men med annan fjäder och vikter.vet dock inte vad de är för grejer..har inte haft intresset för att kolla vad de är.men efter drevbytet så ser ja ju om de blir bättre.isf får ja ta å vikta om kanske..
elsystemet är 440ins. har dubbla SLP rör på den.men ska inte vara några problem att köra med 440pipan heller..men rekommenderar dig iaf att sätta en RR pipa..440pipan stryper några hk
..
har själv aldrig testa Atacc men de sägs att de funkar klockrent
.
sen måste ja lösa de med variatorn.den vill inte varva ut riktigt...varvar bara 7500varv.men ska testa med 440drevningen innan ja börjar med variatorerna då förra ägarn på variatorn har kört med pipor och 440 drevning...
har inte kört allt för långt.kanske 1-2mil totalt då de inte är så mkt snö.men ska ut på söndag en längre tur så får man se..
har inte vart med om nå värre problem....enda är de här med att den inte varvar ur riktigt.
jag har 440variatorn.men med annan fjäder och vikter.vet dock inte vad de är för grejer..har inte haft intresset för att kolla vad de är.men efter drevbytet så ser ja ju om de blir bättre.isf får ja ta å vikta om kanske..
elsystemet är 440ins. har dubbla SLP rör på den.men ska inte vara några problem att köra med 440pipan heller..men rekommenderar dig iaf att sätta en RR pipa..440pipan stryper några hk
har själv aldrig testa Atacc men de sägs att de funkar klockrent