intense matta

jompa_

Välkänd medlem
15 jan 2008
246
0
16
Umeå
Tjena!

Tänkte höra om det är nån som kör på en intense 38*307*38 matta från stenmarksmaskin?

Hur är dom? Bättre/sämre än crosscountry mattan?
Vad skiljer dom emellan?

// Jesper
 

jompa_

Välkänd medlem
15 jan 2008
246
0
16
Umeå
jag tyckte väl att jag hade sett dom :p

Men är det nån som kör med en intense matta då?
 

ZeRo

Aktiv medlem
30 sept 2007
54
0
1
Erikslund
jaja,, det står iaf CossCountry på mattan. men den liknar INTENSE mattan må jag säga..

kan ju vara så att dom går under den katogorien Camoplast cross-country tracks..
 

jompa_

Välkänd medlem
15 jan 2008
246
0
16
Umeå
Jag har monterat en Intense 345cm inför denna säsong. Ser fin ut och de som kört med den säger att den är helt enorm.
Blir nog en sån då ;)

jaja,, det står iaf CossCountry på mattan. men den liknar INTENSE mattan må jag säga..

kan ju vara så att dom går under den katogorien Camoplast cross-country tracks..
Kan det inte vara så att dom har bytt namn på den?
 

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se
Jahapps, var tvungen att kliva ut i garaget under lunchen.

På min Intense så står texten CrossCountry (går under den kategorin) och den har nummer 9800C vilket säger att den har de mönster som Camoplast har döpt till Intense, att den är 345cm lång och att den är fullklippad.

Den är flångny från USA så Camo har inte döpt om någon matta.
 

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
Jahapps, var tvungen att kliva ut i garaget under lunchen.

På min Intense så står texten CrossCountry (går under den kategorin) och den har nummer 9800C vilket säger att den har de mönster som Camoplast har döpt till Intense, att den är 345cm lång och att den är fullklippad.

Den är flångny från USA så Camo har inte döpt om någon matta.
Jag samstämmer:
Kollade igår på en 9003C (Crossover), och där var det inpräntat "Cross<br>Country".