Inte bra alls!!!!!!!!!!!!!

runte

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.048
2
38
Sävast Norbotten
Såg på hemvägen ikväll att det förekom lekkörning på ängen till vänster om uppfarten från Sävastån mot jvg
Markägaren/brukaren blir nog inte så glad åt detta pga att han har plöjt ner jordvärmeslingor på denna äng
Gissar att sabotörerna inte vågar sig ut i mörka skogen för att leka på någon myr eller sjö för där finns det ju inga gatlysen

Måhända är det samma klientel som emellanåt kör yra i boetten upp på min tomt och har den som vändplan, hur tänker man?
 

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Kunde du inte köra dit och upplysa småpojkarna om att det ligger jordvärme där och att det inte är lämpligt att köra där? Tror nog dom hade förstått det om dom fick det berättat för sig. Att dom läser det här forumet är väl ingen garanti?
 

runte

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.048
2
38
Sävast Norbotten
Kunde du inte köra dit och upplysa småpojkarna om att det ligger jordvärme där och att det inte är lämpligt att köra där? Tror nog dom hade förstått det om dom fick det berättat för sig. Att dom läser det här forumet är väl ingen garanti?
Naturligvis gjorde jag så, dock av naturliga skäl körde jag inte upp på ängen, däremot fick jag intrycket i mörkret och avståndet att det inte var så noga för deras del, men dom har ju inga bekymmer att stå på god fot med alla privata markägare som upplåter mark för våra leder