Insugsgummi

Robbbb

Välkänd medlem
10 mar 2006
356
0
16
övik
Tjena, var ute och körde i fredags då jag märkte att skotern började gå skit på låga varv. Kikade runt lite i motorutrymmet och såg att båda insugsgummina var spruckna på undersidan, fick in ett finger i sprickorna:eek:. Det är v-force3 gummin som jag köpte för 2-3 månader sen. Vad äre för skit jag har fått? Detta måste väl gå på garantin va? Ska ringa imorn och höra men vad tror ni?
 

Robbbb

Välkänd medlem
10 mar 2006
356
0
16
övik
Allt är original. Men har ju bara kört 50-60 mil med dom, tycker det är skandal att dom inte ska hålla längre...
 

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Har för mig att luftburken gillar att vibrera sönder dem också..
Men när man har stängt huven så trycker ju den ner burken så att den blir stabil.

De är skandal att dom inte håller längre, men du får garanterat nya utan problem. Det är ändå tråkigt!
 

Robbbb

Välkänd medlem
10 mar 2006
356
0
16
övik
Ja de är riktigt illa tyck ja. Beställde från pdsab så dom ligger en bit från där ja bor så jag hoppas de inte tar allt för lång tid att få nya. Ska bort å köra i helgen så ja måste få dom innan dess.
 

Robbbb

Välkänd medlem
10 mar 2006
356
0
16
övik
Nu är dom postade så imorn får jag höra vad dom säger, hoppas dom inte tjafsar bara..
 

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Jo jag postade dom igår så dom fick se dom idag. Så jag borde få dom till imorn.
Då måste du ju bo ganska nära.

Har dom sagt nåt då? Inga problem att få nya? De är ju intressant veta hur bra dom är på att ta sånt.