Insugsgummi (Förgasarfläns)

Easy360s

Välkänd medlem

Smithers

Välkänd medlem
22 nov 2007
514
0
16
umeå
har dom spruckit? brukar vara ett problem med vforce gummina har kört två säsonger med min limmade funkar kanon inte en sprickbildning så långt ögat kan nå. se bara till att göra ordenligt rent med aceton först o sen använda ok alltså macken oks egna superlim på sånt som torkar snabbt o lägg på ordentligt då vulkar dom som ihop sig igen o lägg på flera lager efter varann. jag vet att det låter som en oseriörs lösning men det funkar.

Easy360s

Välkänd medlem
har dom spruckit? brukar vara ett problem med vforce gummina har kört två säsonger med min limmade funkar kanon inte en sprickbildning så långt ögat kan nå. se bara till att göra ordenligt rent med aceton först o sen använda ok alltså macken oks egna superlim på sånt som torkar snabbt o lägg på ordentligt då vulkar dom som ihop sig igen o lägg på flera lager efter varann. jag vet att det låter som en oseriörs lösning men det funkar.
Å fan ja värt at testas. det är ju bara VForce korgar i Orginal gummin. men då ska jag ta och testa de! Ingen som har en aning om först poxy limm eller vad det heter sedan vulk tejp? :)

Abos

Välkänd medlem
8 aug 2008
365
0
16
Örnsköldsvik
de finns ett företag i östersund som heter pdsab.se de har vforce. Förmodligen kan du bara köpa gummin där å!

Smithers

Välkänd medlem
22 nov 2007
514
0
16
umeå
Å fan ja värt at testas. det är ju bara VForce korgar i Orginal gummin. men då ska jag ta och testa de! Ingen som har en aning om först poxy limm eller vad det heter sedan vulk tejp? :)
funkar inte lika bra med sånt lim uten det ska vara den lilla flaska med så kallat superlim som fäster på några sek. så får men efter en dag då det torkat lägga på mer utanpå till sprickan inte syns mer jag höll på att limma mina tre dagar men dom har hållit i 400 mil. dom had ändå spruckit runt hela satt bara ihop på den nedre kanten. :beer:

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Å fan ja värt at testas. det är ju bara VForce korgar i Orginal gummin.
Men då ska jag ta och testa de !
Ingen som har en aning om först poxy limm eller vad det heter sedan vulk tejp ? :)
Vulk tejp tål EJ Bensin !!!!

....Men duger till nödlagning då man har typ 2 mil hem ! :evil:

.

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
Köpte boyesen från kj motorsports. 2012kr senare hade jag dem vid dörren. Vet inte om jag får tulla ännu, men de återstå att se, paketet var värderat till 25$ så det blir inte många kronor

Easy360s

Välkänd medlem
funkar inte lika bra med sånt lim uten det ska vara den lilla flaska med så kallat superlim som fäster på några sek. så får men efter en dag då det torkat lägga på mer utanpå till sprickan inte syns mer jag höll på att limma mina tre dagar men dom har hållit i 400 mil. dom had ändå spruckit runt hela satt bara ihop på den nedre kanten. :beer:
Hade dom spruckit så pass så de var hål och den drog juv luft? Så är de på mina iaf. startade den och hade en tomgång på 6000varav (Tillslag 5800) Men hur kune du hålla på att limma i flera dagar när de torkar på bara några minuter?