Info om prox 600 -03 i Örnsköldsvik

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Hejsan! Syrran min ska köpa sig en ny skoter och jag har föreslagit den här skotern, tyckte den såg ut fräsch och gått förvånansvärt lite även om jag inte riktigt tror på det. Men det jag undrar över är om någon här på forumet känner till den är skotern och kan bekräfta att den är i bra skick. När vi bor i Överkalix så skulle det kännas jävligt surt att åka ända ner till Örnsköldsvik och så är det bara skräp. NOTERA DET EXTRA o:et I LÄNKEN :)

Tacksam för snabba svar! ;)

Senast redigerad av en moderator:

vector_

Välkänd medlem
2 aug 2009
128
0
6
Luleå
Såg fin ut. fräsch osv. men som " snowghost " sa. Så skulle inte jag heller he upp 37 k för en prox. :)

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Okej. Tack för svaren, speciellt till koffe91 :) Jo, lite överpris var det men den är fräsch, den har gått lite och det finns flera andra på blocket för ~35k men då har dom gått 3-4 gånger så långt. Och hennes krav var ju att den skulle vara jävligt fin!

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
34
Örnsköldsvik
Okej. Tack för svaren, speciellt till koffe91 :) Jo, lite överpris var det men den är fräsch, den har gått lite och det finns flera andra på blocket för ~35k men då har dom gått 3-4 gånger så långt. Och hennes krav var ju att den skulle vara jävligt fin!

Lycka till med ev. köp! Tror du/syrran kommer bli nöjd om ni köper den:)

Last edited: