Inbetalningskort för 2012

Hankke

Välkänd medlem
29 apr 2008
492
0
16
Inbetalningskort för medlemsskap för 2012 skickas ut i närtid, glöm ej att ange adress på er betalning så att medlemskortet skickas till rätt person.
 

Hankke

Välkänd medlem
29 apr 2008
492
0
16
Nu är inbetalningskort samt info utskickat enligt Runars lista.
/ H-E
 

runte

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.048
2
38
Sävast Norbotten
Om det händelsevis skulle saknas något namn på "min" lista så går det naturligtvis alldeles utmärkt att betala medlemsavgiften enl. startsidan
/Runar
 

runte

Välkänd medlem
1 jan 2000
2.048
2
38
Sävast Norbotten
Inga problem, vi har det ordnat på så vis att man behöver inte bo i Sävast ej heller nyttja våra leder så får man bli medlem ändå :)
 

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
de är nästan så att jag betalar in för att ni gör ett så bra jobb däruppe :)
X2, precis samma tanke har faktiskt jag haft också för dokumenteringen av vad som görs löpande över året är föredömlig och något som de flesta snöskoterklubbar och föreningar skulle behöva ta efter då det är av stor betydelse att man är syns och märks i dagens informationsspäckade värld.

Dessutom gör synligheten att "motståndskraften" mot att lösa medlemsbevis redan är bruten hos den enskilde när runte spänner ögon i offret på ICA en fredageftermiddag med rekryteringsblocket i näven och konstaterar, "nå men få se nu, du har ju inte köpt nå kort av mig ännu".....

Bra jobbat Sävast Skoterklubb, ni är ett föredöme med den dokumentation ni har på denna sida!