8 800x Välkänd medlem 1 jan 2000 136 0 6 26 sept 2003 #1 vet någon nån seriös importör av snöskotrar ? med tanke på den ¨låga dollarkursen börjar det bli riktigt lönsamt att köpa från ex.vis usa
vet någon nån seriös importör av snöskotrar ? med tanke på den ¨låga dollarkursen börjar det bli riktigt lönsamt att köpa från ex.vis usa
J Jolle 28 sept 2003 #2 Hmm tror faktiskt att det inte är mycket man tjänar i kanske nån ynka tusenlapp, bättre att köpa skoter av lapparna
Hmm tror faktiskt att det inte är mycket man tjänar i kanske nån ynka tusenlapp, bättre att köpa skoter av lapparna
8 800x Välkänd medlem 1 jan 2000 136 0 6 1 okt 2003 #3 kolla vad viper venture kostar i dollar o lägg till moms o dyl. farsoter ... man hamnar runt de 80 skulle jag tro
kolla vad viper venture kostar i dollar o lägg till moms o dyl. farsoter ... man hamnar runt de 80 skulle jag tro
S snowgorilla Medlem 1 jan 2000 22 0 1 Olika Sweden så klart 14 okt 2003 #4 Vad kostar skotrarna i våra grannländer, norge å finland?
J John Välkänd medlem 1 jan 2000 110 0 6 30 dec 2003 #6 Om man ska importera från staterna ska du inte kolla efter yamaha för de görs ju i japan om jag inte har helt fel..så man ska kolla efter Polari Arctic cat och ski-doo om det ska löna sig.
Om man ska importera från staterna ska du inte kolla efter yamaha för de görs ju i japan om jag inte har helt fel..så man ska kolla efter Polari Arctic cat och ski-doo om det ska löna sig.