E
Ej medlem/Inloggad
Om man köper en skoter i t.ex. Finland.
Så måste man i Sverige betala skrotningsavgift + besiktning av skotern för att få registreringsplåt.
Totalt går detta som man inte kommer undan på 1700 + 1750 = 3450!!
Samma måste ju gälla eu mopeder,?? Hur fan kan dom då sälja dom för 6900 när själva skrotningsavgiften + registreringen går på 3450??
Eller betalar provat personer 3450 och företag lägre??
Förbannade idiotiska sosse system.
Så måste man i Sverige betala skrotningsavgift + besiktning av skotern för att få registreringsplåt.
Totalt går detta som man inte kommer undan på 1700 + 1750 = 3450!!
Samma måste ju gälla eu mopeder,?? Hur fan kan dom då sälja dom för 6900 när själva skrotningsavgiften + registreringen går på 3450??
Eller betalar provat personer 3450 och företag lägre??
Förbannade idiotiska sosse system.