Hur många mil skoter blev det på julafton?

Hur många mil blev det?

  • Inte en enda..

    Röster: 101 82,8%
  • Mindre än en mil

    Röster: 8 6,6%
  • Cirka 5 mil

    Röster: 4 3,3%
  • Mer än 5 mil

    Röster: 9 7,4%

  • Totalt antal som röstat
    122
Status
Stängd för vidare inlägg.

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Tomgångsvarvade Edgen lite i garaget igår för att försöka få till lite Jul/vinterstämning, men är gräsklippning som gäller här med. =/
 

Bengan89

Välkänd medlem
14 jul 2006
274
2
16
var ut å startade upp monstret i går jag med. men här är det bara att klippa gräsmattan med:(
 

jonasadolfsson

Välkänd medlem
5 nov 2005
1.666
1
16
Bollnäs
Hhehe ja det blev inte en ända mil iår :S Ska köpa en fiddy så man har nått att köra på medans man väntar på snön:p
 

i HATE phazer

Välkänd medlem
INTE EN CENTIMETER:mad: kan ju bero på att man inte har någon skoter hadde ja haft en hadde ja tagit en sväng på den aldeles för gröna gräsmattan och det aldeles för grusiga gruset och den aldeles för varma luften:p min första gröna jul på 16 år helt otroligt åsså sitter man hemma med 25k i fickan funderar om man värkligen ska köpa skoter i år:rolleyes:
 

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
blev kanske 3-4 mil, sen så råkade ja köra ner i ett dike å böjde skidan och så sprack huven lite :( men tror de går att böja tillbaka ;) får väll ta andra skotern annars om man får abstinens :p

God Jul på er alla!
 

Marcs

Välkänd medlem
23 dec 2006
1.344
0
36
33
Blev inget för mig för hämtade skotern på juldagen! :p

Men har bara typ 1,5 cm snö ändå.. :(
 

Polle_man

Välkänd medlem
21 okt 2006
156
0
6
SOLLE
Ja gott skoterfolk,snöar nu,ska snöa imorron med,må gudarna vara med oss så vi får vinter nån gång.
 

viggebo

Välkänd medlem
12 mar 2006
114
0
6
Vintern har kommit till Vigge å ja har nu kört längre är 300 meter, kom nämligen inge längre förrän snön smälte å försvann. Tror det blir av till Vemdalen imorrn :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.