Hur många har beställt ny skoter och vad för något?

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
tycker som att det känss som att dom enda som vill skryta om deras skoter är dom som köpt långa 800as :p majoriteten köper ju faktiskt touringskotrar.

K

kenth

Backcountry X 800 E-tec, svart. Kom igår. På med bukplast, snönät, freeride dyna och sen så - Braaaaaap!, Tjooho, Braaap, Braaaaap, Tjoohoooo!

lerling

Välkänd medlem
21 jan 2007
595
0
16
kiruna
är det nån som har testat sin nya skoter ännu? tänkte här i kiruna har man ju kunnat köra för 2 veckor sedan ! för 800 etec har ju inte kommit ännu men polaris yamaha och arctic cat? nån?

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
för det första, läs vad han före dig skrev. och jag har tagit en tur med phazern :p inte så mkt att köra på, men var kul att få pressa gasen lite:p

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
tycker som att det känss som att dom enda som vill skryta om deras skoter är dom som köpt långa 800as :p majoriteten köper ju faktiskt touringskotrar.
en touring är väl inget att skryta med heller, personligen skulle jag hellre sluta åka skoter än att åka nån tung touring. Kan med gott samvete skryta om min maskin för jag anser att de är den bästa skoter som någonsin gjorts.

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
SWB Assault 800, polaris nr 9 i ordningen.
vet någon vad det är för delning på mattan på dom? Pro RMKn har tydligen 2.86?

DanneE87

Medlem
6 dec 2010
20
0
1
Tierp
SWB Assault, Har du fått din Jonathan? de har då inte jag iaf, skulle komma till Göteborg nu v.51.
Med lite tur så har man skotern i mellandagarna trodde säljaren.. 2,52 är delningen..

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Nej har inte fått min ännu, skotern ska upp till kiruna för montering innan jag kan hämta den och eftersom det är snökaos lär det ju dröja år innan... Min handlare sa mellandagsveckan till mig iaf, tycker hur som haver att det är nog den segaste skoterleveransen genom tiderna..
Okey då kan man beställa matta från staterna i lungan ro.