Hur många här anser själv att dom är forumberoende?

Är du beroende?

  • JA

    Röster: 68 82,9%
  • NEJ

    Röster: 14 17,1%

  • Totalt antal som röstat
    82

Smithers

Välkänd medlem
22 nov 2007
514
0
16
umeå
Som rubriken lyder... med beroende menar jag att man bara inte kan låta bli att gå in minst en gång varje dag o läsa alla nya inlägg:hello:
 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Under det mörka halvåret blir det 2-4 timmar per kväll på olika forum. Japp. Addicted.
 

Smithers

Välkänd medlem
22 nov 2007
514
0
16
umeå
mest måste jag säga snowmobile men jag brukar vara mycket på ett annat forum som heter .......... namnet på en ort ovanför umeå.. vet inte om man får nämna namn här?
 

Maaattiii

Välkänd medlem
12 apr 2010
258
2
16
Tycker att gruppen på Facebook stämmer ganska bra även när det gäller Snowmobile, "*LOG OUT*.......bored......*SIGN IN*". ;)

ONT: Helt klart. Har ett par sidor jag kollar igenom i princip varje dag :)
 
K

kenth

Beroende? Jag ser det hellre så här. Jag kan låta bli, Men jag vill inte:smile1:
 

suregom

Välkänd medlem
14 jul 2009
1.193
69
48
Skellefteå
Absolut!
Sitter väll mest på Snowrider, sen här. Kollar också igenom sledtrax, sledhead24/7 några gånger varje dag...
I genomsnitt i vinter så sitter man väll 2-3 tim/dag och läser!
 

Ante4wd

Välkänd medlem
20 aug 2008
1.012
1
16
Lycksele
Med tanke på att ja just nu sitter i Täby på jobbet och kollar så...... Ja!!! Kan inte låta bli att kika in minst en till tre gånger per dag. =)
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Har besökt forumet 7800 gånger på bara en månad, lika många gånger har jag besökt Facebook ;)
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
På vinter halvåret så är det nog 2-3 timmar varje dag på snowmobile. Samt då även arcticchat, snowperformance, snowrider, HCS, Snowest (tills gästtiden tar slut) samt kelkalethi (?).

Men det är bara sålänge det är vitt ute, efter det blir det bara ett par gånger i veckan, mest för att se om man fått PM. På sommarhalvåret är det en massa andra forum som är i fokus.
 

norrlands_pöjk

Välkänd medlem
7 nov 2008
140
0
6
Haparanda
Helt klar beroende känns som man missar eller saknar nått om man inte tittar in på dom vardagliga foumen : Snowmobile, garaget, samt många olika projekt/turbo/bil forum mm :D


(Och blocket är väl ett MÅSTE direkt man är vid datorn haha)
 

Trapper 602 (503)

Välkänd medlem
23 apr 2009
1.288
1
16
28
Haparanda Kommun
Jag kan nog säga att jag blivit Snowmobile beroende :)
Kollar nästan varje dag, facebook kan ta sig, visst har man facebook, men det är så värdelöst (bara folk som berättar om sitt utan privatliv i status uppdateringen... Verkar som om att folk inte har ett privatliv numera?)

Blocket (är ett måste minst 4 gånger om dagen ;) ), snowmobile, mailen och youtube är det vettiga för mig, behöver inte internät för något annat :biggrin1:

Mest är det tekniksnack, övrigt, ski-doo och lynx sidorna för mig på snowmobile, ibland händer det att jag kikar runt på profiler och album.