hur lång är mattan på en kort rev?

Henen

Medlem
8 okt 2009
34
0
1
Boden/Backe/Umeå
Då kanske någon kan svara på en följdfråga: Vart hittar jag de billigaste mattorna? Man kanske ska ta sig en drive till Finland å fixa.. K-rauta har jag hört?!
 

Henen

Medlem
8 okt 2009
34
0
1
Boden/Backe/Umeå
Stenmarks är den som ligger bäst till just nu men tänkte bara.. farsan surrade om finland då vi bara bor en 15-20 mil från å ta oss dit..
 

Yamaha.Srx.700

Välkänd medlem
14 apr 2009
2.224
0
36
Överkalix
Stenmarks är den som ligger bäst till just nu men tänkte bara.. farsan surrade om finland då vi bara bor en 15-20 mil från å ta oss dit..
Sist jag var till finland var jag in och kollade på K-Rauta och mattorna var då inte billigare än i Sverige när jag kollade iaf så det tror jag bara att du går i förlust på. Beställ från stenmarks, dom har gratis frakt vid beställning över 3000:- Vad har du tänkt dig för kamhöjd? Ska du ha en 38mm så rekommenderar jag Cross-Countryn, grymt bett på led och skottar på bra i puder och den är billigare och bättre än ripsaw 38mm.
 

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Till vilken maskin är det?
Är det en 440 -06 eller -07 så är den 305, de övriga 307.
 

Henen

Medlem
8 okt 2009
34
0
1
Boden/Backe/Umeå
Sist jag var till finland var jag in och kollade på K-Rauta och mattorna var då inte billigare än i Sverige när jag kollade iaf så det tror jag bara att du går i förlust på. Beställ från stenmarks, dom har gratis frakt vid beställning över 3000:- Vad har du tänkt dig för kamhöjd? Ska du ha en 38mm så rekommenderar jag Cross-Countryn, grymt bett på led och skottar på bra i puder och den är billigare och bättre än ripsaw 38mm.
Det blir nog stenmarks.. tänkte bara kolla om det stämde det där finlands-surret. Men då gör det alltså inte det.
Det är 44mm jag ska ha :)
 

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
har hört att de är halva priset i finland dock...en polare skulle över å hämta nåra mattor där ifrån här kring jul.han sa att de var riktigt bra priser iaf..
 

Henen

Medlem
8 okt 2009
34
0
1
Boden/Backe/Umeå
har hört att de är halva priset i finland dock...en polare skulle över å hämta nåra mattor där ifrån här kring jul.han sa att de var riktigt bra priser iaf..
men.. jahaaaa? okej.. ena säger inte andra säger ja! >.< då väntar man ju hellre tills man kan åka dit! vart har han fått tag på de mattorna om du kanske kan kolla med honom :)