Nån som vet exakt hur lång mattan på en kort rev är? Jag ska beställa ny men har ingen ***** aning om hur lång min matta ska vara 
Beställ från stenmarksmaskin eller skotergaraget.Då kanske någon kan svara på en följdfråga: Vart hittar jag de billigaste mattorna? Man kanske ska ta sig en drive till Finland å fixa.. K-rauta har jag hört?!
Sist jag var till finland var jag in och kollade på K-Rauta och mattorna var då inte billigare än i Sverige när jag kollade iaf så det tror jag bara att du går i förlust på. Beställ från stenmarks, dom har gratis frakt vid beställning över 3000:- Vad har du tänkt dig för kamhöjd? Ska du ha en 38mm så rekommenderar jag Cross-Countryn, grymt bett på led och skottar på bra i puder och den är billigare och bättre än ripsaw 38mm.Stenmarks är den som ligger bäst till just nu men tänkte bara.. farsan surrade om finland då vi bara bor en 15-20 mil från å ta oss dit..
Det blir nog stenmarks.. tänkte bara kolla om det stämde det där finlands-surret. Men då gör det alltså inte det.Sist jag var till finland var jag in och kollade på K-Rauta och mattorna var då inte billigare än i Sverige när jag kollade iaf så det tror jag bara att du går i förlust på. Beställ från stenmarks, dom har gratis frakt vid beställning över 3000:- Vad har du tänkt dig för kamhöjd? Ska du ha en 38mm så rekommenderar jag Cross-Countryn, grymt bett på led och skottar på bra i puder och den är billigare och bättre än ripsaw 38mm.
men.. jahaaaa? okej.. ena säger inte andra säger ja! >.< då väntar man ju hellre tills man kan åka dit! vart har han fått tag på de mattorna om du kanske kan kolla med honomhar hört att de är halva priset i finland dock...en polare skulle över å hämta nåra mattor där ifrån här kring jul.han sa att de var riktigt bra priser iaf..