Hur blev påsken?

JeppeR

Välkänd medlem
31 jan 2008
928
0
16
Arvidsjaur
Tyvärr inte som förra året. Nu fick jag smisk av 51 mm matta och två dagar efter fick jag sy 5 stygn i knäet...

R

Robin

Det är konstigt att det alltid händer nått just före eller under påsken.

Såhär ska de inte se ut

Räknas väl inte som haveri men det satte stop för dagens planer. En attans liten bult...

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
32
luleå/Ösd/Storåbränna
Hela påsklovet vart underbart förutom på sönda´n. Då skulle vi upp till en sjö å fiska å va ute den dan. Vad händer med min skoter påvägen upp ? Jo de nedre drevet och drivaxeln hadde lostnat så skoter drev inte. Och mitt påsklov ser möööörkt ut!

Dagen efter for vi till skoteraffärn i byn. Han kunde inte göra nått han hadde så mkt å göra bla bla. Men som tur är träffar vi han som äger skoteruthyrningen i byn samtidigt! Han frågar om något problem blivit med min skoter. Ja sa ja dårå.. Han säger då att på morgonen hadde han fått in en rc 600 sdi 07 som vi kunde få bra pris på!
Sagt och gjort gör vi en bra affär och jag får fara hem med en rc 600 sdi!

Troru polarna vart lite avensjuka :O? Då vart hela påsklovet räddat!

RaekmAcKaN

Välkänd medlem
7 okt 2007
402
0
16
Östersund
Påsken sög rent sagt. Drog på den nya kolven på Fredagen och tro på fan att han nöp samma dag, så ingen skoter har körts nästan. Lite tråkigt.. men jag kmr igen. :)

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
Byggde ett hopp för småkusiner och kompisar att hoppa i

Självklart må man testa om det gick bra att köra skoter i det också

Ut och leka lite själv är ju som tvunget, riktigt kul!

och SJÄLVKLART blir det problem, så ***** typiskt.

D

Deleted member 9532

Hyffsat många som råkat ut för tråkigheter, men jag har klarat mig :)

Fick ihop några mil med nya MXZ:an vilket var riktigt härligt:)

Grannens lägda är som den aldrig varit förut!
HAHA helt nerkörd!

W

w3stman

Blev 50 mil ganska precis under hela lovet. Körde både i Skärkdalen/Ljungdalen men även runt Åkersjön andra helgen. Inga tråkigheter men måste säga att Åkersjön var helt värdelöst då allt var sönderkört, både på och utanför leden. Föredrar mindre ställen där inte lika många kör :rolleyes: