Hjälp med Trail / Trail Supertrak

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
Min ädle far har en Supertrak -91 och skulle vilja ha en sprängskiss på bromsoket i denna modell. Har du någon adress eller liknande så skriv här under...

Tack på förhand / Jesper
 

jp

Aktiv medlem
1 jan 2000
78
0
6
kolla hära tror det är samma
http://www.partsland.com/index.cgi?N=1037368945-28893&P=SB-1994-CLASSIC-BRAKE-ASSEMBLY
 

Michael

Välkänd medlem
1 jan 2000
399
0
16
Det är inte samma!
På supertrak så har du broms-skivan utanför växellådan.
Sprängskissen visar en troligen en vanlig trail.
 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
jasså, inte samma, rackarns då... är det någon vänlig själ som har en sprängskiss till supertrak tidigt nittiotal (91) ?
 

Michael

Välkänd medlem
1 jan 2000
399
0
16
Vad ska du ha sprängskissen till?

Jag har en Supertrak-90 som jag kan titta på om det är något speciellt du är ute efter.
 

PolePosition

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.055
0
36
37
Umeå
Joo så här är det..

För ett tag sedan tyckte far min att bromsen var dålig, han tog in maskinen i garaget och bytte bromsklossar. I hela bromspaketet satt det ca tvåtusen små brickor och andra pilliga saker. Han funderade och tänkte och när han satte ihop paketet igen var bromsen bra, men senare hittade han en bricka i baljan som han ovetande tappat vid monteringen av bromsen. Nåväl nu är bromsen konstig ibland. Man måste nypa två gånger ibland för att den ska bromsa vilket naturligtvis inte är bra. Därför skulle det vara bra med en sprängskiss på hela paketet för att se var den lilla brickan ska sitta

/Jesper
 

elachon

Aktiv medlem
1 jan 2000
50
0
1
Boden Sverige
är de hydral broms lr wirebroms på den??

om de e hydral broms så låter de nästan bara som att du har luft i broms systemet! lufta av dom på avluftnings nippleln!


Ski-Doo Blows you away