E Ej medlem/Inloggad 26 apr 2005 #1 Vet någon vart man kan köpa en höjningssatts till en mxz -97 ? Väldigt tacksam för svar !
E Ej medlem/Inloggad 26 apr 2005 #3 Nä, den är lite för låg ! funderar på att höja den ca 4-5 cm, men jag hittar ingenstans där man kan köpa såna... Så man blir vell tvungen att göra en egen i garaget
Nä, den är lite för låg ! funderar på att höja den ca 4-5 cm, men jag hittar ingenstans där man kan köpa såna... Så man blir vell tvungen att göra en egen i garaget
E Ej medlem/Inloggad 27 apr 2005 #4 om den är väldigt låg så kan det ju bero på att dämparna och fjädrarna är slut? för mxz 96-98 är ju väldigt höga bak!
om den är väldigt låg så kan det ju bero på att dämparna och fjädrarna är slut? för mxz 96-98 är ju väldigt höga bak!
E Ej medlem/Inloggad 27 apr 2005 #5 Inte en 440 f, för dom har inte dom där halvmånarna som gör att den är högre baktill. Ska ändå ta och byta fjädrar på den !
Inte en 440 f, för dom har inte dom där halvmånarna som gör att den är högre baktill. Ska ändå ta och byta fjädrar på den !
E Ej medlem/Inloggad 28 apr 2005 #6 ok=) tänkte bara, för jag äger själv en mxz 98 och den är ruskigt hög baktill nästan lite för hög
E Ej medlem/Inloggad 28 apr 2005 #7 Okej, men ja ska göra egna höjnings sattser så den blir ungefär 7 cm högre än orginal De borde nog bli ganska bra !
Okej, men ja ska göra egna höjnings sattser så den blir ungefär 7 cm högre än orginal De borde nog bli ganska bra !
E Ej medlem/Inloggad 29 apr 2005 #8 arvid, he ska bli kul att dra dej till vintern din lilla jävel.... ingen av dina moddningar kan hindra de
arvid, he ska bli kul att dra dej till vintern din lilla jävel.... ingen av dina moddningar kan hindra de
E Ej medlem/Inloggad 29 apr 2005 #9 HAHAHA ! I nu läget så drar ja ju dej Du kanska ska ta och sälja skotran som du har