Hitta skoterfolk att åka med

lindless

Prospect sledder
11 apr 2018
47
2
8
Stockholm
Tjenare!
Tänkte höra om det finns något skoterfolk som bor runt Lule/Boden/Älvsbyn att köra med.
Jag själv bor i Älvsbyn, uppflyttad ifrån Östersund för några år sedan och har väl alltid gillat/älskat köra skoter, men har inte riktigt hittat någon här som kör skoter
Personligen föredrar jag att åka lössnö / ospårat mesta dels av tiden och det är väl även det jag söker folk att köra med.

Är ledigt rätt mycket då jag jobbar skift, men inte helg speciellt ofta.
Så, jag vet inte, är det ett bra forum här att fråga eller finns det bättre ställen att leta folk att köra med? Har ni något annat tips att leta på?


Tack på förhand!
 

jimmyu

Aktiv medlem
21 okt 2007
51
14
8
Bor i Piteå och gillar också köra lössnö/ospårat oftast nånstans mot Arvidsjaur men även Kåbdalis/Kronogård ibland. Jobbar däremot inte skift så på helgerna blir det körning för min del. "Backcountry of Sweden" på Facebook har ju gott om medlemmar men hur enkelt det är få kontakt med nån där eller om inlägget plockas bort är ju osäkert.
 

Psaav

Ny medlem
3 feb 2021
1
1
1
34
Sverige
Hej, är också på jakt efter fler människor att åka med!

Utgår från dalgränsen/gästrikland men är inte blyg för att köra långt.

Lössnö!
 
Reactions: patric70

Winterspeed

Välkänd medlem
15 mar 2020
178
9
18
39
Åre
Samma här, skulle vara kul att hitta folk att köra med.
Jag håller till i Åre trakten
Om någon har lust att köra i närheten så bara skicka ett PM
 
Last edited:

Simonacco

Ny medlem
19 jan 2022
1
0
1
23
Malå
Same here, jag bor i Malå. Det blir nice om det finns sköterfolk som bor runt Lycksele/Skellefteå/Arvidsjaur att köra med!
Bara skicka ett PM
 

GreatSanta

Ny medlem
21 jan 2022
1
0
1
Piteå
Då mina polare flyttade söderut så är jag också ute efter nytt folk att åka med. Bor i Piteå och jobbar skift så har mycke ledig tid. Då jag inte kör här hemma så blir de runt Malå trakten eller i fjällen (Hemavan trakten/Jäckvik). bara skicka ett PM om du vill köra!