Har troligast bestämt mig för en rx-1 sp 06

jögga2

Rookie sledder
4 nov 2006
7
0
0
Som sagt verkar bli en rx-1 sp i vinter har aldrig suttit på en fyrtakt så får se om man går tillbaka till tvåtakt. Har haft besluts:confused: ångest om jag skulle köpa en mxz 800 x rs 06 eller rx-1 an. Får väll byta till en 800 igen om jag inte blir nöjd med skotern.:eek:
 

jögga2

Rookie sledder
4 nov 2006
7
0
0
Sv: Har troligast bestämt mig för en rx-1 sp 07

Som sagt verkar bli en rx-1 sp i vinter har aldrig suttit på en fyrtakt så får se om man går tillbaka till tvåtakt. Har haft besluts:confused: ångest om jag skulle köpa en mxz 800 x rs 07 eller rx-1 an. Får väll byta till en 800 igen om jag inte blir nöjd med skotern.
 

davve80

Medlem
24 okt 2006
24
0
1
ö-vik
Sv: Har troligast bestämt mig för en rx-1 sp 07

Som sagt verkar bli en rx-1 sp i vinter har aldrig suttit på en fyrtakt så får se om man går tillbaka till tvåtakt. Har haft besluts:confused: ångest om jag skulle köpa en mxz 800 x rs 07 eller rx-1 an. Får väll byta till en 800 igen om jag inte blir nöjd med skotern.
ja du ..trodde finlandsärjorna var as ....men apexen är nog snäppet värre... du kommer se ut som ett tandtroll på ett X2000 tåg
 

Vector_SP

Välkänd medlem
7 jan 2006
134
0
6
Det är ju ditt val men vad ska du göra mest med den ? visst är det rx1an man ställer dämparna på styret ? mxzan är ju garanterat skönare att hoppa osv med.