Hantags skydd till fatbar styre!

mattstar

Välkänd medlem
13 sept 2010
509
0
16
Östersund
Hejsan, som rubriken lyder så har jag kollat på hantagsskydd men då jag har ett fatbar styre så har jag kommit på att de flesta inte passar då de har raka fästen?
Kollade på RSI men hade bara där jag kollade rakt fäste. Polaris har orginal som har fästen för sådana styren men vet någon om fler märken och eller om RSI har vinklade fästen?:huh:
 

mattstar

Välkänd medlem
13 sept 2010
509
0
16
Östersund
Hejsan, som rubriken lyder så har jag kollat på hantagsskydd men då jag har ett fatbar styre så har jag kommit på att de flesta inte passar då de har raka fästen?
Kollade på RSI men hade bara där jag kollade rakt fäste. Polaris har orginal som har fästen för sådana styren men vet någon om fler märken och eller om RSI har vinklade fästen?:huh:
Ingen som har någon koll på detta med fästen till handtagskydd på fatbar styren eller??
 

Ubos

Välkänd medlem
9 nov 2008
232
0
16
Sundsvall
det är ju bara infästningen till styret som är 28mm så du kan köra med handtagsskydd som är anpassat till ''vanligt'' styre :)
 

mattstar

Välkänd medlem
13 sept 2010
509
0
16
Östersund
det är ju bara infästningen till styret som är 28mm så du kan köra med handtagsskydd som är anpassat till ''vanligt'' styre :)
Ja men funderingen är ju just att jag upplever det svårt att hitta fästen som är böjda då styret ej är rakt (se bilden) Då sitter ju skydden ofanför händerna ju:smile1:
 

Attachments