Handtags skydd

Kvirre

Välkänd medlem
21 jul 2006
137
0
16
33
Boden, Sweden, Sweden
Vars finns det att köpa snygga handtags skydd (i sverige)

Powermadd, sen så vill jag ha ett renthal styre, kan någon ge en länk till en sådan hemsida :) vore fin fint !
 

Notna_91

Välkänd medlem
15 dec 2006
268
1
16
Frösön
Varsågod, :) Efter att ha kikat runt lite på hemsidor ska det tydligen finnas Powermad handtagsskydd på Sport och Motor här i Östersund. Men hemsidan är inte nån höjdare och det finns ingen webshop, men ring och prata med dom så kanske dom kan skicka ett par.

Obs. Det finns även ett par oranga på Blocket men jag antar att du inte vill ha den färgen till din Arctic Cat.

/Anton
 

GLS

Välkänd medlem
13 dec 2005
572
0
16
Powermadd ska man kunna få tag på av alla handlare som saluför duells sortiment. I Boden är det:
MOTOR & FRITID I NORRBOTTEN AB, NILSSONS MOTORSERVICE AB och TORDS MOTORSERVICE HB
 

Notna_91

Välkänd medlem
15 dec 2006
268
1
16
Frösön
Ja, det är klart, där finns dom ju. Men problemet är att dom är så dyra där 541kr eller 695 + fästen för 392 kr. Jag har hört att dom ska vara betydligt billigare på Sport och Motor :).

Det var därför jag tipsade om Sport och motor :)
 

Stryc9

Välkänd medlem
6 jan 2007
896
0
16
Kiruna
Finns det några handtagsskydd som man smidigt kan fästa på originalstyret på en RMK 05'a ?
 

braap

Välkänd medlem
25 nov 2006
394
0
16
Finns det några handtagsskydd som man smidigt kan fästa på originalstyret på en RMK 05'a ?
Ides inte starta ett nytt inlägg utan frågar här ist, hjälper handtagsskygg mkt mot kyla? har en firecat med lågruta så jag tänkte att det skulle kanske vara bra?
 

Stryc9

Välkänd medlem
6 jan 2007
896
0
16
Kiruna
Ides inte starta ett nytt inlägg utan frågar här ist, hjälper handtagsskygg mkt mot kyla? har en firecat med lågruta så jag tänkte att det skulle kanske vara bra?
Det hjälper BARA mor kyla, i princip. Visst, mindre kvistar och dylikt klarar de väl också men det är allt.
 

jockemeec

Aktiv medlem
20 jan 2008
96
0
6
Arjeplog
Är det nån som vet var man kan beställa ski-doos handtags skydd? Stenmarks maskin har ju till lynx men jag hittar ingen stans där man kan beställa till ski-doo.