Handgjorda dekaler, som du vill ha dom!

Hans_J

Välkänd medlem
12 aug 2009
390
0
16
Vara: Dekaler (klistermärken)
Pris: Varierar kraftigt.
Varan passar: Allt.

Varan återfinns i: Vilhelmina
Du kontaktar mig via: Tråd, PM eller MSN (Lyckselegrillen@hotmail.com)
Kan jag skicka varan?: Jajjamensan inga problem.
Övrigt: Om det behövs så hjälper jag till att designa i photoshop så ni ser hur det blir.


Har i snart 2 års tid gjort dekaler till massvis med olika privatpersoner från allt till mopeder & skotrar till bilar,båtar och traktorer.
Här kommer lite blandade bilder.
Synd bara att dom som köper är så dåliga på att skicka bilder efteråt.
Bilderna är upplaga i ungefär den ordning jag gjort dem. Som det förhoppningsvis syns så har jag blivit säkrare med kniven nu :)


Första dekalen jag gjorde felvänd och fin :)

















Och här är alla olika färger jag har :)
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Du kan inte slänga fram ett par prisexempel?

Tänkte så man vet om det är lönt att låta dig göra det, eller om man skall gå till lokala tryckeriet?

vh
 

enbergg

Välkänd medlem
17 apr 2009
722
0
16
Älvsbyn/Arvidsjaur
Hade vart riktigt nice med nå pris ex. tex. färg och storlek, fördelen är ju att du kan göra hur stora/små du vill! Sen borde ju frakten vara billig! Grymt sugen!
 

Hans_J

Välkänd medlem
12 aug 2009
390
0
16
Du kan inte slänga fram ett par prisexempel?

Tänkte så man vet om det är lönt att låta dig göra det, eller om man skall gå till lokala tryckeriet?

vh
Skriv i Pm vad du är ute efter så ska jag svara så gott jag kan :)

Hade vart riktigt nice med nå pris ex. tex. färg och storlek, fördelen är ju att du kan göra hur stora/små du vill! Sen borde ju frakten vara billig! Grymt sugen!
Det är inte färgen eller storleken som har betydelse hur mycket det kostar utan det är hur avancerad dekalen är i och med att dom tar olika lång tid att göra, men som jag sa till föregående, skriv i pm vad du är ute efter så ska jag försöka svara :) Och ja, frakten blir skitbillig ;)
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
jo, men kan det inte vara smart om du skriver det här?

låt säga döskallen du har på rev huven. Vad skulle den kosta?

Om du skriver prisex här i tråden så blir det ju inte så mkt PMande fram och tillbaka då alla vet direkt vad det kostar.
 

Swikberg

Välkänd medlem
3 okt 2008
762
0
16
söråker
skriv exempel på va monsterdekalerna kostar å lite av dom som är där uppe så kan man på ett ungefär själv tänka ut va de skulle kunna kosta ;)
 

Hans_J

Välkänd medlem
12 aug 2009
390
0
16
jo, men kan det inte vara smart om du skriver det här?

låt säga döskallen du har på rev huven. Vad skulle den kosta?

Om du skriver prisex här i tråden så blir det ju inte så mkt PMande fram och tillbaka då alla vet direkt vad det kostar.
Priset varierar mycket beroende på storlek, motiv osv så det är bara bäst att bara fråga mig vad ni är ute efter så ska jag svara så gott jag kan.
Men döskallen ska jag iallafall ha minst 300-400kr för. Den tog 3 timmar att göra :argh:
skriv exempel på va monsterdekalerna kostar å lite av dom som är där uppe så kan man på ett ungefär själv tänka ut va de skulle kunna kosta ;)
Brukar ta 200kr inklusive porto för 2 stycken monsterdekaler i krom.
Texter varierar beroende på storlek, längd och typsnitt.
Redbull dekalerna ska jag ha ca 200kr för.
 

Hans_J

Välkänd medlem
12 aug 2009
390
0
16
Det går inte tänka så, om du beställer från mig så får du en unik dekal i precis vilken färg, storlek, _mönster_ du vill. På dekaltrim får du välja bland ett snålt utbud utav några dekaler som är i en viss storlek som dessutom flera 100 andra använder. Kollade igenom deras utbud av döskallar och _jag_ fastnade inte specielt mycket för någon av dom.

Men du har rätt, på vissa grejer är dom billigare iom att jag jag tar betalt per timme och just den döskallen tog 3 timmar att göra + går åt mycket material.
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
jo ditt resonemang köper jag. Men dekaltrim trycker (som precis alla andra tryckerier) även på beställning så man själv får välja hur det skall se ut.
 

Hans_J

Välkänd medlem
12 aug 2009
390
0
16
Yes det har du rätt i men då tar dom mer betalt för det också ;)
 

AntonPZ

Medlem
28 okt 2010
16
0
1
Vindeln
hur gör du dom?

tar du bara och skriver ut en bild som ät photoshoppad och skär ut den med en liten dekalkniv?

BTW döskallen var nice :D