Höj & Sänkbar styrhöjare ?

hardinth

Aktiv medlem
1 jan 2000
82
0
6
Gävle
Hej !

Har en Skidoo REV Renegade -05, tror det som standard sitter 10cm styrhöjare på denna. Jag har under lång tid letat efter än höjare som är justerbar i HÖJD, och inte bara i "vinkel", Någon som har några bra länkar på en sådan produkt? :confused:

Skulle villja ha mitt styre högre vid freeriding och lägre vid ledåkning, OCH det skall så klart vara mycket enkelt att justera när man är ute och åker...

Alla tips mottages tacksamt!

Mvh
Thomas
 
J

JagLuktarGott

Sv: Höj och sänkbar styrhöjare?

tänkte fråga det jag med, nån som har erfarenhet av dom? jag tycker dom borde åka ner vid starka påfrestningar eller något i den stilen?
 

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Sv: Höj och sänkbar styrhöjare?

Dom på Bengans fungerar bra!
 
Senast redigerad av en moderator:

Spinnjonte

Välkänd medlem
8 okt 2006
486
0
16
Skellefteå
Jag beställde just en cylinder och en apv-servomotor till kissen, frakten blev ca 450 spänn. Dollarn är ju låg nu oxå så det hjälper ju till lite grann.
 

pl_84

Välkänd medlem
1 jan 2000
242
0
16
Hmm.. någon som vet någon bra sida i USA att köpa orginalgrejer till polaris av senare modell -06 -07??

Tänkte passa på nu när dollarn är låg..
 

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.255
78
48
Övik
Du kan annars köpa två stycken "vanliga" som enbart är ställbara i vinkel, sätta ihop dom och vips, så har du en höj och sänkbar styrhöjare :) Perfekt att göra så om du hittar billiga någonstans
 

hardinth

Aktiv medlem
1 jan 2000
82
0
6
Gävle
Fasen va bra:) , hur mycket tips som helst, tack tack

Synd att utbudet i sverige är så litet, Verkar ju som om många svenskar är intresserade av denna produkt utifrån aktiviteten i denna tråd...

Mvh
Thomas