Gopro HJÄLP!!

kipper30

Välkänd medlem
5 apr 2011
276
0
16
Arvidsjaur
Tjabba!

Har precis beställt en Gopro 960 från ebay. Den kom för 6 dagar sen. Under den tiden så har jag startat upp den, ställt in format, provfilmat osv.
Sen åkte jag bort över en helg, när jag kommer tillbaka, så ska jag starta upp kameran och provfilma.
Kameran startar. Men när den har startat så blinkar den röda lampan samt "video-symbolen" och siffran som visar hur många klipp/foton man har.
När jag ska försöka starta den och filma så låter det ingenting, men om jag direkt efter stänger av den och slår på den igen så visar den att jag har filmat. Filmen finns på minneskortet också, men jag vill ju att det ska pipa när jag börjar filma, och den röda lampan ska väl lysa då?

Och om jag trycker på startknappen igen för att ändra till fotoläge så piper den, men inget händer! :confused:

HJÄLP MEJ!!
Känns ju inte så kul nu när jag just fått hem den.

Mvh// Markus

PS. den var helt ny när jag köpte den!
 

TOMPAN

Välkänd medlem
26 aug 2010
352
0
16
Piteå
Du kan ha aktiverat One Button Mode: första inställningen man kan göra i Set menyn, gå in menyn och på första inställningsval, står det onF eller onO?
 

kipper30

Välkänd medlem
5 apr 2011
276
0
16
Arvidsjaur
Hej Tompan!

Har kollat det nu, den stod på ono, har nu bytt till off och nu fungerar det som det ska! :D

Du är årets hjälte!

Stort TACK!