Sen vill jag passa på att varna lite.
24MX.se säljer kopior!
Såg att dom hade FOX-dubbelglas i olika färger och jag har bara genonskinligt till mina Fox:are som jag har sen en orangeaktig "Persimmion" lins till mina Oakley-brillor.
Beställde iaf en blå och en guld-ionized FOX-lins, den sista tänkte jag kanske skulle vara bra om det är riktigt soligt om man är ute på fjällen.
Men såg nu när jag fick paketet att det inte är några orginallinser utan kopior (tror RNR är företaget som gjort dom vad man kan se), nu har jag inte vågat öppnat dom för då kan man väl inte skicka tillbaka skiten!
Dom ligger i nån plomberad plastpåse sen sitter det även någon skyddsfilm i något pappersmaterial på dom. Är även någon perforering längst upp på glasen som det inte är på orginalet och foam-tätningen mellan glasen är mycket bredare upptill och stjäl säkert 1cm i sikt uppåt jämfört med orginal. Sen tycker inte jag att hålen/utagningar för att sätta fast dom ser top notch ut heller.
Känns inte som man har lust att agera testpilot och inte få pengarna tillbaka om jag nu är missnöjd med skiten senare när man är ute och kör.
Ok att sälja "kopior" om man står för det men det ger dom inte sken av på sidan, att det är "knock-offs" sen även prissättningen som är den samma som orginaldubbelglas, det är fasen riktigt fult!
Har mailat dom men dom har inte hunnit svara. Förmodligen skickar man väl tillbaka dom och kräver pengarna tillbaka.