gaswire förlängare

Gården

Välkänd medlem
23 nov 2006
510
0
16
Bollnäs
Halå där, så att jag fixar å trixar lite innan säsongen börjar. har nu tänkt slänga på en styrhöjjare på min v-max 600 men behöver då förlänga gas och oljewiren men kan dock inte hittta någon förlängare som även förlänger oljewiren. Vore väldigt glad om någon kunde tipsa mej om vart det finns att köpa?!
 

stralle

Välkänd medlem
21 feb 2007
402
0
16
Piteå
Det är väl hydral broms på den? isf är det ju bara att hitta en längre hydral slang som passar
 

M.Pettsson

Välkänd medlem
6 jun 2006
770
0
16
Pite
med oljewire menar han förmodligen hydralbroms =).
som svar på frågan: far till närmaste hydralvärkstad, tex hydroskand, och få dom att pressa på en ny, längre slang. jag gjorde de tidigare i veckan, 150 kr gick de på.
 

skoter_freak

Välkänd medlem
5 jun 2006
634
0
16
33
Kiruna
Köpte oxå vajer med förgreningsblock från en viper mtn -03 så nu går de bara upp en vajer till styret, Har totalt 6" höjning+fatbar och de räcker gått och väl.


//Jim
 

Albin

Medlem
7 nov 2006
16
0
1
Umeå
Är i färd med att höja styre på min v-max nu oxå, men passar det med gas/oljewire från en viper mtn på en twin 600? Och i så fall vart kan man köpa en sån, helst inte orginal 300 spänn/wire... Tänkte om ni som nu har köpt vart ni köpt ifrån?
 

SummerSucks

Medlem
4 mar 2012
24
0
1
Våmhus
Lånar tråden lite..
Har satt i min 700 triple motor i en ProX och skulle vilja ha en wire upp till gashandtaget istället för två.
Finns det någon universal förlängare till detta istället för viper mtn wiren som det står om här eftersom Yamahas originaldelar har en förmåga att vara svindyra?