Garmin Rino 650 Nordic - Köpes

PST

Medlem
19 okt 2013
14
0
1
Skellefteå
Frahl:
Jups, i Haparanda hittade jag 3 st, ligger hos DHL på väg till mig nu.
Det är slutsålt överallt på "kända" ställen, googla Rino 650 Nordic och börja ringa till de som hamnar på sidan 20 och bakåt, då kanske du hittar en. Det var så dessa dök upp.
Kenth:
Vi har kört med dessa i 3 säsonger nu och ser det som en säkerhetsaspekt, grymt skönt att kunna ägna sig åt åkning utan att vara orolig över sin egen eller kompisarnas situation. Går ju skicka SMS till alla om man behöver hjälp och då uppdateras ens egen position i de andra´s enheter. Sen funkar Walkie Talkien alldeles utmärkt. GPS´n är liten men duger för att man ska kunna positionera sig och närområdet, dock om du ska köra efter en GPS så köp en Montana 600/650. Finns de i gänget som kör både Rino och Montana just med tanke på olika funktionalitet. Själv köpte jag en extra som jag kan låna ut om det är någon som ska med som är utan. Men skynda dig in på Tradera, en till salu nu. Auktionen avslutas om 6 timmar. http://www.tradera.com/item/343141/247287398/garmin-rino-650-nordic-gps-jaktradio-friluftskaran-pro-v4-svealand