G-vare show big jump

L

Lynx 600

Vilken flopp för er max 1000-1500 pers
på showen
hur kan man ta 240:- i inträde
och tro att man får 5000-10000 åskådare
nä skärpning hade ni tagit 100:-
så möjligen att ni hade fått dom siffrona
Som vi två barn x160:- två vuxna 240:-
= ca 800:- + mat för en kväll nä glöm de!!
Skickade bara sonen annars hade vi kommit
hela familjen.:)
 
B

Besviken Åskådare

Håller Helt och hållet fullständigt med om priset alldeles för dyrt, Och Speakern hade kunnat gapa annat än "får jag höra folkets jubel" i 1 1/2 timme... Men annars var dom ju jävligt duktiga killar med skydd på hela kroppen och med en matchvikt på hela 35 kilo...
 
G

go home

Det var inte nå "Go big or go home" det var bara go home, mycket besviken skulle villja se mera av Mackan Johansson och Mats Aho dom ger alt dom kan!!Antinken kunde dom hära killarna inte eller så var dom på nån nöjes resa!!Säger då bara Go Home Altacity
 

danne3

Semi PRO sledder
1 jan 2000
142
0
0
Dom tappade bara i lule en 10 biljetter som jag veterligen känner till men säkert fler också..visst finns det intresse att fara till gälka från lule mm, men med så pass höga inträdespriser stiger ju totalkostanden åt höjden! skärpning!
 
G

Gone homo.

Om man hade dragit ihop showen till 1.5 timmar istället för 4 timmar och kört benet hela tiden och haft en annan speaker, Ingen dum ide med Aimo !!! han hade gett ett mer genuint intryck. och sett till att amerikanarna inte hade druckit så mycket lapin dan innan så dom verkligen lyckats sätta alla trick dom tänkte och tagit 50 spänn i inträde och gett mer utrymme till de svenska förarna så hade det varit en bra show.

MEN samtidigt är det bra att det händer saker i Gällivare, synd bara om man skall röka möjligheterna till framtida arrangemang genom att skrämma bort folk med höga priser och inte hålla den kvalitet som förväntas.


 
E

En i publiken

Tjaa, det var nog inte riktigt värt pengarna, man hade ju höga förväntningar med Slednecks "gratisshow" i minnet.
Tyckte alla svenskarna var bra fram förallt Mc-Fredrik !
Jänkarna tyckte brantheten på hoppen var för låga därför satte dom inte sina tricks!?
Nästa show bör bestå av den ypperliga eliten från Sverige Norge och Finland till halva priset.......
Att en av jänkarna brytit näsan dan innan är ingen ursäkt för lama tricks från de andra?
 
E

Erroll

ja tycke då att de var bra show men de var för dyrt. hade ju sett kul ut om alla hade stått å snylta bakom stängslet
 

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
ja man säger ju de e ju rent förjävligt ja kan bara säga SPVHG om detta!
 
G

gellivare

snåla gällivare bor har råd med sprit ALLTID men inte kan man betala för att se ett arr som kostar skjortan att fixa till jag tycker också att det var dyrt men det är inte gratis att fixa så stora arr nä gnälla över att det inte händer nått det går bra att sen delta när det händer... neee det går inte det fixa något själv vetja
 

olle

Välkänd medlem
1 jan 2000
117
0
6
den var lätt grymt på go big or go home !! vet nån hur mycket folk de var dära ?
 
J

jaja

Va alla ska klaga!
Det var ju röj som fan helst på efterfesten!
Det är lätt att vara stor i mun när man själv inte ska köra med stor press och en jävlig sidvind.
 

jnse

Aktiv medlem
1 jan 2000
68
0
6
Kiruna Sverige
>den var lätt grymt på go big
>or go home !! vet nån hur
>mycket folk de var dära ?

Enligt NSD tror jag det var ~3000 personer..
Men jag var inte där själv så jag vet inte..