Gängknas i bromsbehållaren....

M.Pettsson

Välkänd medlem
6 jun 2006
770
0
16
Pite
inte nog me att man har förlängt HEELA kabelhärvan upp till styret och broms slangen. då passar inte broms"klumpen" som är stor som en 1 liters oljeflaska. med lite modifikationer så skulle jag få den på plats. vad tror ni händer då? jo de blir jängpaj i plasten (observera: PLASTEN)i broms"klumpen".
när nu måttet är rågat så de slog mig att kanske man kan ta en oljebehållare med handtag å de från en arctic och sen sätta knapparna till ljus och handtagsvärmare nån annan stans? de borde väll funka?

så mkt plats är de kvar på styret

så ser den idiotiska klumpen ut.

där är en sån broms jag tänkte använda

men då är frågan hur jag ska göra med knapparna, kanske fästa hela den där pastbiten på en plåt sen bulta fast den i styr kronan?
 
Last edited:

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Sv: POTATIS JÄVEL!

Ja det ska inte vara några problem, skaffa fram en elschema av din återförsäljare samt några vippbrytare och ev. någon knapp om du behöver det. Blir ju betydligt mer stilrent att göra som du tänkt också.
 

M.Pettsson

Välkänd medlem
6 jun 2006
770
0
16
Pite
Sv: POTATIS JÄVEL!

jo, jag kan inte förstå vad dom tänkte med när dom satte dit en sån ***** klump.
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
inte nog me att man har förlängt HEELA kabelhärvan upp till styret och broms slangen.
då passar inte broms"klumpen" som är stor som en 1 liters oljeflaska.
med lite modifikationer så skulle jag få den på plats.
vad tror ni händer då? jo de blir jängpaj i plasten
(observera: PLASTEN) i broms"klumpen".
när nu är måttet rågat så de slog mig att kanske man kan ta en oljebehållare med handtag å de från en arctic och sen sätta knapparna till ljus och handtagsvärmare nån annan stans? de borde väll funka ?

Du borde kanske ta och förklara lite närmare vad det är du försöker göra samt lägg gärna ut några bilder på det du håller på med så kanske det finns någon här på Forumet som har någon bra lösning osv osv..... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:



.
 

M.Pettsson

Välkänd medlem
6 jun 2006
770
0
16
Pite
Du borde kanske ta och förklara lite närmare vad det är du försöker göra samt lägg gärna ut några bilder på det du håller på med så kanske det finns någon här på Forumet som har någon bra lösning osv osv..... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:



.
tack för förslaget (Y), fixat bilder nu.