hej har en indy 340 lite hemma som ja fundera på om det går att stoppa i nån typ av fyrtakts motor behöver inte vara så mycket större cc en 340 kankse 400 500 om det finns
Jajaja nu ska vi inte läsa in allt för mycket i mitt inlägg.. Hade det funnits en smiley som förställde glimten i ögat så hade jag lagt in det. Sen ska man kanske inte tokpeppa en troligtvis yngre förmåga att "kasta" in en fyrtakts motor i en gammel 340, då det troligtvis kommer sluta i pannkaka och kosta fan så mycket mer än själva 340n.shagwell: Svara på hans fråga istället för att ifrågasätta hans fråga.
Allting går, beror bara på hur mycket tid du vill lägga ner på det![]()
Jajaja nu ska vi inte läsa in allt för mycket i mitt inlägg.. Hade det funnits en smiley som förställde glimten i ögat så hade jag lagt in det. Sen ska man kanske inte tokpeppa en troligtvis yngre förmåga att "kasta" in en fyrtakts motor i en gammel 340, då det troligtvis kommer sluta i pannkaka och kosta fan så mycket mer än själva 340n.
nu är det så att den motorn är på 750cc och två cylindrar. Och den maskinen är helt original.ja vet inte riktigt vad ja ska satsa på nån som har nått förslag på motor som man kan få i frågan är en eller två cyllar hur slö blir han med en ja hittade en film på en snöskoter som ha en encylindrig 800cc motor med liggade cylinder kan det vara nått
http://www.youtube.com/watch?v=YjZR6ZK511o klicka på länken