fulaste skotern från -00?

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Lynx G-Type är det fulaste jag någonsin sett, mår illa när jag ser formen...
Och Ski-doo Freestyle
 

pila

Medlem
3 nov 2006
26
0
1
forsbacka/gävle
var å klämde på litye skotrar igår, pga nyköp. faktiskt *****rns sugen på just en skidoo freestyle park 07. den e hur grym som helst.
så satans liten å lätt. 186kg!! styrhöjjare å grejjer org.
lite sunkiga dämpare men det kan ma rå bot på.
tror phazern kommer göra dunder succe i vinter dessutom.
 

FOX rider

Välkänd medlem
10 okt 2006
1.426
9
38
46
Ludvika
Ski-doo freestyle är den fulaste! Nya venturen är inte snygg heller. Men Phazer FX utan ruta är GRYMM!
 

Konstapel

Välkänd medlem
5 nov 2006
376
0
16
Umeå
Är ni galna? phazern e ju snygg, har ni sett den irl?

fast yamahas nya familjeskotrar eller skidoo freestyle, det måste vara dom fulaste!
 
D

Daweasel

Min smak måste ju vara helt störd. Phazer och Tundra är de maskiner som får dom mildaste blickarna från mig! Tycker det är kul när något är utvecklat i någon extrem riktning... Lappmoppe, bergstuggare etc.
Funktion är vackert!
 

GLS

Välkänd medlem
13 dec 2005
572
0
16
Fulast är nya yamaha venture, den ser helt oproportionerlig ut. Näst fulast är lynx adventure (300/v800) och ski-doo tundra, inte lika missbildade som venturen men nästan. Fulast baktill är mxz rev med bäversvansen.
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
fattar inte varför folk psykar sig på "ovanliga" modeller som thundra, nya arctic, phazer osv? visst, dom kanske ser lite egna ut. Men dom är ju inte fula.

Däremot någon som jag personligen tycker riktigt ful är yamaha (förutom toring) från 04-05. Just pga dynan. Den ser så otroligt falukorv ut. Annars är skotern helsnygg, men just dynan ser fördjävlig ut.

Sedan är polaris FST Classic (?) inte speciellt snygg heller. Ful dyna (!), och ser allmänt "gammal-ny" ut.

Annasr tycker jag inte det finns så mkt fula. Tycker alla "nya former". arctics nya F program, iqn, rev, revon ser helcoola ut på sitt egna vis. Samt phazer och många andra yamahas (FÖRUTOM dom som har korvdynan)
 

jonasadolfsson

Välkänd medlem
5 nov 2005
1.666
1
16
Bollnäs
fattar inte varför folk psykar sig på "ovanliga" modeller som thundra, nya arctic, phazer osv? visst, dom kanske ser lite egna ut. Men dom är ju inte fula.

Däremot någon som jag personligen tycker riktigt ful är yamaha (förutom toring) från 04-05. Just pga dynan. Den ser så otroligt falukorv ut. Annars är skotern helsnygg, men just dynan ser fördjävlig ut.

Sedan är polaris FST Classic (?) inte speciellt snygg heller. Ful dyna (!), och ser allmänt "gammal-ny" ut.

Annasr tycker jag inte det finns så mkt fula. Tycker alla "nya former". arctics nya F program, iqn, rev, revon ser helcoola ut på sitt egna vis. Samt phazer och många andra yamahas (FÖRUTOM dom som har korvdynan)
Kan hålla med om att "korvdynan" på yamaha inte är så snygg..
 

Arcticforever

Välkänd medlem
23 dec 2010
120
0
16
Ö-vik
Ja så här en stund i backspegeln kan man lugnt säga att phazern eller "myggan" är världshistoriens fulaste skoter.............ever!!
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
40
Roknäs
Gammal gammal tråd. Phazern/LillVenture har dock inte blivit snyggare utan ståtar fortarande med guldmedalj i Världens fulaste skoter.